A venit şi rândul cărţii

Am mai pomenit de Hannibal şi tinereţea lui zbuciumată, însă acum aduc vorba de cartea care a stat la baza filmului şi anume „Hannibal, în spatele măştii” de Thomas Harris.

Poate că ziceţi că sunt nebună, dar Hannibal Lecter este cu siguranţă un personaj mult prea tare ca să existe în realitate.

În această carte se prezintă tinereţea geniului canibal, Hannibal Lecter, cum şi-a început acesta studiile şi cum, mânat de ideea răzbunării, comite nişte crime oribile de care nu este comandat. Totul a început în cel de-al doilea război mondial, când familia Lecter a părăsit castelul din Lituania şi s-a adăpostit la o cabană într-o pădure. Însă bombardierele ajung şi aici, şi Hannibal şi sora sa Micha îi văd pe părinţii lor murind în flăcări.

Nişte pretinşi sanitari ajung să se refugieze în această cabană, ei constituind mobilul crimelor pe care le va comite Hannibal. Aflăm că, neavând hrană, cei cinci, şi anume Vladis Grutas, Zigmas Milko, Bronys Grentz, Enrikas Dortlich şi Petras Kolnas, o mânâncă pe sora lui Hannibal.

Tânărul scapă din acea cabană şi ajunge în grija orfelinatului care-şi avea sediul amenajat după război în castelul tatălui său. De acolo, este luat la Paris de Robert Lecter, unchiul său.

La Paris, Hannibal o întâlneşte pe japoneza Lady Murasaki şi află că aceasta şi-a pierdut familia în bombardamentul de la Hiroshima. Simte o apropiere ciudată faţă de aceasta.

Nevoia de răzbunare a lui Hannibal se descoperă pe parcurs, inspectorul Popil fiind cel care observă comportamentul ciudat al băiatului. Totul se declanşează când Hannibal vede un tablou într-un magazin care aparţinuse, odată, familiei lui. Se întoarce în Lituania, la cabană, unde găseşte plăcuţele cu numele celor cinci criminali de război. De aici încolo, Hannibal face tot posibilul ca să-i pedeapsească, iar mijloacele la care recurge pentru a-i ucide sunt cutremurătoare.

4 Responses to “A venit şi rândul cărţii”


  1. 1 Ionut 16/05/2010 la 18:36

    eu am vazut filmu, se pune!?

  2. 2 Alina 02/06/2010 la 18:47

    nu am vazut nici filmul si nu am citit nici cartea dar sunt mai mult decat sigura ca ambele sunt foarte tari (mda, nu stiu cum altfel sa ma exprim). m-am gandit sa imi cumpar cartea dar pana la urma am cumparat Tacerea mieilor

  3. 3 Roxanne 02/06/2010 la 20:40

    To Alina:

    Ah, şi eu trebuie să iau Tăcerea mieilor. 😀 Vreau să am toată seria!!! A, şi mai e Dragonul roşu, pare-mi-se…

  4. 4 Jocuri fotbal 07/06/2010 la 11:05

    Am vazut filmul Tacerea Mielor,mi s-a parut foarte interesant.Acum voi cauta si cartea.


Lasă un răspuns

Let’s Do It, Romania!
I write like
Edgar Allan Poe

I Write Like by Mémoires, Mac journal software. Analyze your writing!

A spus...

Tweet my tweeting twitter

  • "Şi tu ce-ai făcut? Ai continuat să-ţi joci roulul infect, care oricum nu-ţi venea, ba chiar atârna ridicol pe umerii tăi." 6 years ago

Clickuieşte ca să primeşti mail-uri mişto, de la mine pentru tine, cu şi despre blogul ăsta fandosit!

Alătură-te altor 15 urmăritori

Subscribe:

Scurt, foarte scurt istoric


Caut o portiţă deschisă şi un şut în fund (de înaintare).

Banners

widget widget widget widget widget
Created by Roxanne Stump

Cine cauta,gaseste

  • 44,619 amatori
Mai 2010
L M M M V S D
« Apr   Iun »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

From around the world

free counters

Diverse

OURWORLD


