Într-o criză

Da, fraţilor, sunt în criză. De timp, de inspiraţie şi de somn…poate. N-am murit. Cel puţin nu încă. Dacă se întâmplă să mă lovească vreo idee genială, o să dau un semn de viaţă.

Până atunci, las melodia pe care am ascultat-o yzi într-una:

…şi o chestie care se vrea, şi nu prea, haioasă. Enjoy.

De multe ori mă învinovăţesc de postmodernism

Dacă al meu câine va mirosi ceva putred,
O să am grijă să rămână un secret.
Toate schimbările astea m-au luat pe nepregătite –
Nici nu mai încap în fotoliul meu preferat.

Ar trebui să gândeşti ceva mai rapid, pentru că ai intrat exact la mijloc, prietene. Nu eşti nimic mai mult decât o altă coloană vertebrală bună de îndoit. Cei mai bătrâni spun că ăsta ar fi sfârşitul nostru modern, sfârşit la care visăm de când Bush s-a aşezat comod pe scaunul de la Casa Albă.

Ar trebui să înveţi să te trezeşti mai devreme, pentru că o să vină ziua aia când telefonul n-o să mai sune cu melodia preferată, ca să te trezească.

Ar trebui să te duci mai des la doctor; n-ai de unde să ştii când o să ţi se urce aerele la cap.

Ar trebui să păstrezi vechile CD-uri; ştim cu toţii că viitorul e doar un trecut remasterizat.

Poate că e timpul să te gândeşti serios la oferta prietenului tău de a-ţi bate tălpile, în cuie, de podea, pentru că noile clădiri au început să dea semne de instabilitate.

Şi ar mai fi ceva. Ar trebui să luăm în considerare faptul că postmodernismul se prezintă sub forma unei femei cu dosul mare, şi, ca atare, trebuie să-i facem loc, să se aşeze comod ca să domnească liniştită. Lansez propunerea de a da foc tuturor scepticilor şi celor care nu cred în evoluţia asta superficială. Mă ofer să fiu prima care să testeze dacă flăcările sunt îndeajuns de fierbinţi…

4 Responses to “Într-o criză”


  1. 1 Ionut 14/02/2010 la 14:13

    O fi de la vreme ca si eu trec prin acelasi lucru!

  2. 2 Catalin 16/02/2010 la 21:27

    Buna ziua,

    Va intereseaza un schimb de link-uri ?
    Pentru un link inspre http://www.jocurik.com eu voi adauga link-ul dvs. pe http://cattasblog.blogspot.com si pe http://www.jocurik.com/parteneri.php – pagina partenerilor site-ului meu .

    Date link :
    =>Titlu site : jocuri noi
    =>Descriere : jocuri noi
    =>Link : http://www.jocurik.com

    sau

    Jocuri noi

    Confirmati raspunsul ( pozitiv sau negativ ) la adresa de mail jocuri3d@gmail.com
    Imi cer scuze pt. deranj !

    O zi buna,
    Catalin !

  3. 3 brushvox 17/02/2010 la 14:51

    bună criza asta: a luat locul rock’n’roll-ului. 😀
    blame it on the crises! 😛


  1. 1 Notorietate obscură – pseudo concurs cu premii fictive « brushvox Trackback pe 21/02/2010 la 16:04

Lasă un răspuns

Let’s Do It, Romania!
I write like
Edgar Allan Poe

I Write Like by Mémoires, Mac journal software. Analyze your writing!

A spus...

Tweet my tweeting twitter

  • "Şi tu ce-ai făcut? Ai continuat să-ţi joci roulul infect, care oricum nu-ţi venea, ba chiar atârna ridicol pe umerii tăi." 6 years ago

Clickuieşte ca să primeşti mail-uri mişto, de la mine pentru tine, cu şi despre blogul ăsta fandosit!

Alătură-te altor 15 urmăritori

Subscribe:

Scurt, foarte scurt istoric


Caut o portiţă deschisă şi un şut în fund (de înaintare).

Banners

widget widget widget widget widget
Created by Roxanne Stump

Cine cauta,gaseste

  • 44,619 amatori
Februarie 2010
L M M M V S D
« Ian   Mar »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

From around the world

free counters

Diverse

OURWORLD


