Ceva cu 4…

Leapşă de la Vanilla Moon.

Patru filme care mi-au plăcut:

  • Armageddon (my favorite)
  • The Pick Of Destiny
  • The Green Mile
  • Dorian Gray

Patru cărți care mi-au plăcut:

  • Crima si pedeapsa
  • Portretul lui Dorian Gray
  • Procesul
  • Un yankeu la curtea regelui Arthur

Patru prieteni apropiați:

Mi s-a spus sa nu dau nume pe blog, sorry. 😀

Patru mâncăruri preferate:

  • Lasagna
  • Paste (nu conteaza sortimentul)
  • French fries
  • (si inca ceva 😆 )

Patru lucruri pe care le-am făcut azi:

  • Scris
  • Invatat ceva din diene si alchine 😆
  • Urmarit Survivor si American Idol
  • Completat leapsa asta

Patru locuri unde am dormit:

  • In cort : x
  • In tren spre Cluj
  • La chimie (si am adormit pe bune!)
  • Pe saltea in sufrageria unei concetatence

Patru țări pe care le-am vizitat:

  • Niciuna
  • Niciuna
  • Niciuna
  • A, in afara de Romania? Niciuna 😆

Patru site-uri pe care le vizitez zilnic:

  • WordPress
  • Y!Mail
  • PirateBay
  • Wikipedia

Patru lucruri care se află momentan pe biroul meu:

  • Aparatul foto
  • Multe pixuri 😀
  • Un pahar cu Pepsi (shame on me, nu e Cola 😦 )
  • Diclac (crema cu care ma dau pe genunchiul drept 😀 )

Patru articole vestimentare pe care le-am purtat azi:

  • Pijama
  • Treningul de casa
  • Ciorapi ?
  • Underwear 😆

Patru profesori preferați:

  • Fostul profesor de TIC/Info 😀
  • Restul nu conteaza 😆

Patru colegi de bancă de până acum:

Already said, no names.

Patru numere preferate:

  • 7
  • 9
  • 12
  • 0, pentru ca multimea oamenilor prosti dovedeste ca 0 se poate imparti la orice numar.

Patru scriitori preferați:

N-am citit decat maxim 2-3 carti de un anumit autor, si nu vreau sa trag concluzii pripite.

Patru persoane cu care am vorbit azi:

Same problem. 😆

Patru instrumente la care aș vrea să cânt:

  • MUZICUTA [punct]
  • Chitara
  • Clarinet
  • Baterie

Patru materii preferate:

  • Engleza
  • Biologia
  • Romana
  • As fi zis psihologia, dar gandindu-ma la profesor…parca nu mai sunt asa sigura. 😆

Patru regrete:

  • Orasul de bastina
  • Stomacul zdruncinat
  • Nu fac mai nimic, si totusi n-am timp destul niciodata
  • Nu mai joc baschet…

Patru persoane cărora le pasez leapșa:

E, asta-i buna. S-o ia cine vrea, I had enough! 😆

5 Responses to “Ceva cu 4…”


  1. 1 Ionut 24/01/2010 la 23:46

    Dar de notele 4 nu spui nimic? 😀

  2. 2 gheghe 25/01/2010 la 01:30

    shame on you si daca era cola

  3. 3 Roxanne 27/01/2010 la 21:44

    To Ionut:

    N-am note de 4, nenea! am ajuns abia la 6 😀

  4. 4 Roxanne 27/01/2010 la 21:45

    To gheghe:

    Nu-mi prea pasă de ce-i sănătos şi ce nu-i, aşa că am stomacul fărâmat…ce mai contează? 🙂

  5. 5 spania 28/01/2010 la 11:39

    tare dorian gray


Lasă un răspuns

Let’s Do It, Romania!
I write like
Edgar Allan Poe

I Write Like by Mémoires, Mac journal software. Analyze your writing!

A spus...

Tweet my tweeting twitter

  • "Şi tu ce-ai făcut? Ai continuat să-ţi joci roulul infect, care oricum nu-ţi venea, ba chiar atârna ridicol pe umerii tăi." 6 years ago

Clickuieşte ca să primeşti mail-uri mişto, de la mine pentru tine, cu şi despre blogul ăsta fandosit!

Alătură-te altor 15 urmăritori

Subscribe:

Scurt, foarte scurt istoric


Caut o portiţă deschisă şi un şut în fund (de înaintare).

Banners

widget widget widget widget widget
Created by Roxanne Stump

Cine cauta,gaseste

  • 44,619 amatori
Ianuarie 2010
L M M M V S D
« Dec   Feb »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

From around the world

free counters

Diverse

OURWORLD


