Cum se prezintă un test la Ed Antreprenorială

După cum urmează, testul meu la Educaţie Antreprenorială:

Lucrare Educaţie Antreprenorială


Iniţierea unei afaceri: Elaborarea planului de afaceri

Planul de afaceri este o chestie foarte importantă. Adică, nu cred că poate să înceapă cineva o afacere fără un plan de afaceri, nu? lol. În planul ăla şmecher de afaceri scrii cam ce ai de gând să faci cu firma ta. Poate vrei să-ţi deschizi un bordel, sau o fabrică de pastă de dinţi…E, păi faci bine dacă treci asta acolo, aşea, frumos. 😀

Trebuie să ai grijă la punctuaţie, la diacriice, la tot, dacă vrei să se uite admirativ la tine potenţialii sponsori. Dacă bagi şi nişte imagini deocheate la sfârşit, ai toate şansele să reuşeşti. A, da, şi să nu faci discriminare de sex.

Ce mai e cu planul ăsta…

Apăi, nu ştiu, nu m-am interesat, nu-mi pasă. Continui să aberez despre asta pentru că, cică, asta trebuie să fac la testul ăsta, aşa că…the show must go on!

Revenind la planul ăsta…Uite, ceva ce eu nu pot să înţeleg: de ce mama mă-sii tre’ să învăţ despre el? Ăia care vor să-şi iniţieze o afacere să se ducă la cursuri speciale, extraşcolare, nu sunt eu nevoită să-mi umplu capul cu baliverne de-astea de doi lei. Îmi ajung 4 ore de chimie, 3 (absolut plictisitoare) de fizică, încă vreo 4 de mate…mă rog, ce rost îşi are antreprenoriala asta? Câteva motive pentru care NU ar trebui să existe ora de Ed Antreprenorială:

1. procentul de liceeni care-şi deschid o afacere este de…well, o%

2. profu’ dacă mai mănâncă mult, riscă să nu mai intre pe uşă (bine, ăsta nu prea e motiv, e mai mult o consecinţă)

3 profu’ nu ştie nici jumătate cât ştim noi (şi dacă e cineva îndeajuns de deştept să afirme că poate împărţi 0 la 2, acum are ocazia)

4. nici măcar n-are rost să înşir motivele pt care NU ar trebui să existe ora de ed antreprenorială.

Am cam uitat de planul ăla de afaceri. Eu sunt curioasă. Cum arăta primul plan de afaceri a lui Bill Gates…Hmm

El oare se gândea că o să facă atâţia bani? Poate…dacă mă trăzneşte şi pe mine o idee bună…cum ar fi creionul care se ascute singur, poate că o să am succes. 😀 Şi atunci nu o să împart banii cu nimeni, o să-mi cumpăr un munte de ciocolată, pe care o să-mi construiesc o casă de turtă dulce, unde o să mă refugiez pt tot restul vieţii, pierzându-mi timpul numărând termite.

Mă gândeam să scanez lucrarea, dar e mai uşor aşa…nu am un scris prea frumos.  😀 (am făcut şi schema de alături pe lucrare, bine, nu aşa frumoasă 😆 )Aşa, deci, cine pune pariu cu mine că la lucrarea asta iau o notă mare? 😆

PS: vechile metode de trişat vor rămâne cele mai tari!

15 Responses to “Cum se prezintă un test la Ed Antreprenorială”


  1. 1 Ionut 22/01/2010 la 20:19

    Tu vb serios!? Hai mai ca asa ceva nu exista la liceu! 😀

  2. 2 Daikatana 22/01/2010 la 20:26

    Dra hai ca ne place si asa…:))

  3. 3 lillauu 22/01/2010 la 20:34

    haha 😀 . foarte tare .

  4. 4 Bitter 22/01/2010 la 21:13

    invatati@yahoo.com !

  5. 5 Roxanne 22/01/2010 la 22:30

    To Bitter:

    Da, noi FOARTE învăţăm! 😆

  6. 6 gheghe 23/01/2010 la 00:56

    mulţumim pentru explicarea pe larg a expresiei „eat this mo’fo'”

  7. 7 Roxanne 23/01/2010 la 10:06

    To gheghe:

    ah? 😆 Nu m-am gândit la asta…

  8. 8 swordsmaster 23/01/2010 la 14:58

    mda.educatie antreprenoriala intr’o tara in care oamenii mor de foame.
    mai utile ar fi cursurile de inmormantare sau alea de cruce rosie…mare scofala.ca tre’ sa ai jdă mii de facultati sa iti deschizi o afacere…:))

  9. 9 Pucca 24/01/2010 la 12:01

    eu am fost la economie (ATP in cls 11) o singura data tot semestrul. poate tocmai pt cat de interesanta e ora. adica…eu si 99% dintre colegii mei am frecventat la fel de des ora respectiva..

  10. 10 47 26/01/2010 la 21:50

    Şi totuşi mă mir că există profesori de eda care nu merg pe ideea „ei se fac că învaţă, eu mă fac că pun note”.

  11. 11 Roxanne 27/01/2010 la 21:45

    To 47:

    EDA fiind?

  12. 12 lillauu 27/01/2010 la 23:52

    cred ca se referea la Educatie Antreprenoriala ( EDA )

  13. 13 iovsimarile 10/02/2010 la 10:48

    Ma gandesc ca proiectul tau putea sa fie chiar blogul tau.

    Succes la planuri si implementarea lor!

  14. 14 cineva 28/02/2010 la 12:04

    Daca esti proasta de bubui si nu intelegi ce naiba cauti la scoala nu te mai duce si punct.Nu esti obligata sa ai de-a face afacri cu profi stupizi si ramai cu cele 8 clase ale tale. Si asa e plina societatea de absolventi analfabeti

  15. 15 Roxanne 28/02/2010 la 12:07

    To cineva:

    Mulţumesc că v-aţi limitat la citirea unui singur articol, care a fost creat din pur amuzament! 😀 Atâta timp cât sunt elevă la cel mai bun liceu din oraş şi am mediile semestriale în jur de 9,50, nu mă consider nicidecum analfabetă.


Lasă un răspuns

Let’s Do It, Romania!
I write like
Edgar Allan Poe

I Write Like by Mémoires, Mac journal software. Analyze your writing!

A spus...

Tweet my tweeting twitter

  • "Şi tu ce-ai făcut? Ai continuat să-ţi joci roulul infect, care oricum nu-ţi venea, ba chiar atârna ridicol pe umerii tăi." 6 years ago

Clickuieşte ca să primeşti mail-uri mişto, de la mine pentru tine, cu şi despre blogul ăsta fandosit!

Alătură-te altor 14 urmăritori

Subscribe:

Scurt, foarte scurt istoric


Caut o portiţă deschisă şi un şut în fund (de înaintare).

Banners

widget widget widget widget widget
Created by Roxanne Stump

Cine cauta,gaseste

  • 44,669 amatori
Ianuarie 2010
L M M M V S D
« Dec   Feb »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

From around the world

free counters

Diverse

OURWORLD


