Cuvinte aruncate pe mii de bucăţi de hârtie

O leapşă primită de la Andrei.

1. Când citiţi, pentru a marca locul unde aţi rămas cu lectura,  folosiţi semne de carte sau îndoiţi paginile?

Multe dintre cărţile pe care le-am citit aveau un şnuruleţ. Şi atunci când o carte nu-l are, îmi folosesc semnul de carte din piele tăbăcită, pe care stă scris frumos “Cluj Napoca”. Nu vreau să vorbesc de contextul în care am făcut rost de el. 😆 Nu, nu aş îndoi paginile; iar tot ce am de remarcat scriu în caietul meu de lectură.

2. Aţi primit în ultimul timp o carte drept cadou şi, dacă da, care a fost aceasta?

Chiar de ziua mea, “Hannibal: În spatele măştii” – Thomas Harris.

3. Citiţi în baie?

Nu.

4. V-aţi gândit vreodată să scrieţi o carte şi, dacă da, care ar fi fost aceasta?

Am avut foarte multe tentative, şi încă mai am. Acum vreo 4-5 ani am scris un mic roman de peste 100 de pagini de caiet studenţesc, care acum…pare un pic (mai mult) depăşit. 😀 Acum lucrez la ceva serios, o mică colecţie de povestiri şi nuvele pe care, plănuiesc, să le adun sub titlul de “Individul”. Am 2 terminate, “Dincolo de uşă” şi “Hazard de ianuarie” şi încă 2 în fabrică. Nu-mi place să scriu direct în variantă electronică, aşa că am adunat, în felul acesta, caiete întregi măzgălite cu tot felul de tentative eşuate sau neterminate.

5. Ce credeţi despre colecţiile de carte de la noi?

Colecţia Adevărul, o am la zi. 🙂

6. Care este cartea preferată?

Oscilez între “Crimă şi pedeapsă” şi “Portretul lui Dorian Gray”, dar nici “Un yankeu la curtea regelui Arthur” nu-i de lepădat.

7. Vă place să recitiţi unele cărţi şi care ar fi acestea?

Încă n-am ajuns la stadiul în care să recitesc cărţi având în vedere faptul că încă sunt în faza în care le descopăr. 😀

8. Ce părere aţi avea de o întâlnire cu autorii cărţilor pe care le apreciaţi şi ce le-aţi spune?

Nu mi-ar displace; sunt curioasă ce părere ar avea despre avangardism! 😆

9. Vă place să vorbiţi despre ceea ce citiţi şi cu cine?

Cu my best friend. 😀

10. Care sunt motivele care vă determină să alegeţi o carte pe care să o citiţi?

Autorul. Foarte important. Curentul literar în care se încadrează. No romance, no shitty happy endings, no boring history facts.

11. Care credeţi că este o lectură “obligatorie”, o carte pe care cineva trebuie să o citească?

Nu ştiu ce să zic, o carte…Eu mă gândesc la altceva, la un autor care trebuie citit şi MAI ALES înţeles: Dostoievski.

12. Care este locul preferat pentru lectură?

La geam, pe pervaz.

13. Când citiţi ascultaţi muzică sau lecturaţi în linişte?

“Mamaaaa, tataaa, daţi şi voi mai încet televizorul! Citesc, cheesh!”

14. Vi s-a întâmplat să citiţi cărţi în format electronic?

Încercat. Eşuat. Probleme de vedere. 😀

15. Citiţi numai cărţi cumpărate sau şi pe cele care sunt împrumutate?

Şi cumpărate şi împrumutate (de la bibliotecă, în special).

16. O carte este pentru mine… Cum aţi descrie o carte?

O carte este pentru mine o altă viziune asupra realităţii. Fiecare carte este un ghid al unei lumi. Fiecare carte mă ambiţionează să-mi creez universul propriu din care alţii, la rândul lor, să se inspire.

O dau şi eu mai departe lui Shmirtzic, Cristi(şorul) 😀, Cristian Munthe, Brushvox şi Maura.

9 Responses to “Cuvinte aruncate pe mii de bucăţi de hârtie”


  1. 1 andrei 12/01/2010 la 21:03

    Wow! 😀

  2. 2 brushvox 12/01/2010 la 21:04

    admit, stau prost cu lectura de ceva vreme, mă scuz că stau prost şi cu timpul, dar mint: mă organizez ineficient… 🙂
    la o leapşă ştiu că numite răspunsuri trebuie să fie false, niciodată nu mă prind… admit: sunt şi cam prost. Ha ha ha! 😛

  3. 3 Ionut 12/01/2010 la 21:31

    M-am plictisit de leapsa asta … toata lumea o are, toata lumea citeste!

  4. 4 Roxanne 14/01/2010 la 08:08

    To brushvox:

    Ok, dacă spui tu. 🙂

  5. 5 Roxanne 14/01/2010 la 08:10

    To Ionut:

    E frumos, totuşi să onorezi leapşa dacă ai primit-o de la cineva. Îmi pare rău, eu n-amn mai văzut-o (asta şi pt că nu bântui prea mult prin blogosferă), plus că mi-a făcut plăcere să răspund. Any problem? 😆

  6. 6 n3crok 15/01/2010 la 19:22

    O sa raspund aici.

    1. Când citiţi, pentru a marca locul unde aţi rămas cu lectura, folosiţi semne de carte sau îndoiţi paginile?

    Depinde. Cel mai des folosesc semn de carte.

    2. Aţi primit în ultimul timp o carte drept cadou şi, dacă da, care a fost aceasta?

    The Secret Teachings Of All Ages – era carte in PDF

    3. Citiţi în baie?

    O, DAAAAAAAA XD Eu ii zic O.P. de la Ocupatia Principala, pentru ca mergi sa iti faci nevoile mult mai des decat faci orice altceva + suna mai elegant asa decat sa zici ca mergi la WC. XD

    4. V-aţi gândit vreodată să scrieţi o carte şi, dacă da, care ar fi fost aceasta?

    Dap, chiar lucrez la acea carte. Mir Velik se numeste.

    5. Ce credeţi despre colecţiile de carte de la noi?

    Nu cred nimic

    6. Care este cartea preferată?

    Viata Romantata a lui Stendhal – A. Vinogradov

    7. Vă place să recitiţi unele cărţi şi care ar fi acestea?

    Nu.

    8. Ce părere aţi avea de o întâlnire cu autorii cărţilor pe care le apreciaţi şi ce le-aţi spune?

    Ar fi fun…le’as spune ce as simti nevoia sa le spun in acel moment.

    9. Vă place să vorbiţi despre ceea ce citiţi şi cu cine?

    Nu prea.

    10. Care sunt motivele care vă determină să alegeţi o carte pe care să o citiţi?

    „coincidentele” si mai ales INSTINCTUL

    11. Care credeţi că este o lectură “obligatorie”, o carte pe care cineva trebuie să o citească?

    Nimic nu e obligatoriu atata timp cat ai liberul arbitru. Orice citesti, o faci pentru ca vrei, altfel nu ai citi. XD

    12. Care este locul preferat pentru lectură?

    Oriunde. De preferat, cand sunt la O.P. pentru ca nu am ceva mai bun de facut in acel moment, gen nu te gandesti la nimic cand iti faci nevoile, nu? XD

    13. Când citiţi ascultaţi muzică sau lecturaţi în linişte?

    De obicei, in liniste, pentru ca muzica influenteaza putin lectura si modul in care percep unele lucruri si ma cam impiedica sa savurez la capacitate maxima.

    14. Vi s-a întâmplat să citiţi cărţi în format electronic?

    DAAAAAAAAAAAA. Mai mult decat carti carti. Gen…sunt free?

    15. Citiţi numai cărţi cumpărate sau şi pe cele care sunt împrumutate?

    Vezi punctul 14.

    16. O carte este pentru mine… Cum aţi descrie o carte?

    Pur si simplu, o alta perspectiva, chiar daca de multe ori autorul minte cand scrie.

  7. 7 Lox. 15/01/2010 la 23:05

    Autorul minte ? .. e fantezieeee ! Cartea nu ar mai avea farmecul acela pe care il are daca nu a r inflori putin..

  8. 8 Baiatul Ciudat 16/01/2010 la 14:42

    salut , te intereseaza un schimb de link cu http://baiatulciudat.com 😀 ? Astept un raspuns pe blogul meu personal .

    o zi buna 🙂


  1. 1 Dacă eram… « Cei trei prieteni care sunt (plus un administrator care este) Trackback pe 13/01/2010 la 22:15

Lasă un răspuns

Let’s Do It, Romania!
I write like
Edgar Allan Poe

I Write Like by Mémoires, Mac journal software. Analyze your writing!

A spus...

Tweet my tweeting twitter

  • "Şi tu ce-ai făcut? Ai continuat să-ţi joci roulul infect, care oricum nu-ţi venea, ba chiar atârna ridicol pe umerii tăi." 6 years ago

Clickuieşte ca să primeşti mail-uri mişto, de la mine pentru tine, cu şi despre blogul ăsta fandosit!

Alătură-te altor 15 urmăritori

Subscribe:

Scurt, foarte scurt istoric


Caut o portiţă deschisă şi un şut în fund (de înaintare).

Banners

widget widget widget widget widget
Created by Roxanne Stump

Cine cauta,gaseste

  • 44,619 amatori
Ianuarie 2010
L M M M V S D
« Dec   Feb »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

From around the world

free counters

Diverse

OURWORLD


