Io primesc oferte de afaceri, pac-pac

Attention

Eu sunt Domnul Patrick KW Chan, director executiv & principal de credite financiare ale Hang Seng Bank Ltd, Hong Kong.
Am o propunere de afaceri profitabile de interes comun sa оmparta cu tine;
Aceasta implica transferul de o suma mare de bani.
M-am referinta dumneavoastra оn cautarea mea pentru cineva care se potriveste relatia mea propus de afaceri.
Daca sunteti interesati sa lucrati cu mine sa ma contactati prin intermediul email-ul meu privat (mrpatrickchan@yahoo.com.hk) pentru detalii suplimentare

Raspuns mai devreme dvs. la aceasta scrisoare va fi apreciat.

Dl Patrick Chan
E-mail:  mrpatrickchan@yahoo.com.hk

Probabil circulă vorba că am câştigat potul cel mare la Loto şi caut céva şmecher prin China, nu de alta, dar să am un motiv să mă duc să mănânc sushi de la mă-sa, de la origini. Mr. Patrick Chan, nu ştiu dacă ori mă-ta ori tac-tu îi englezoi, asta nu te ajută cu nimic în privinţa românei tale trecute prin Google Translate; în cel mai bun caz îţi trimit un e-mail cu înjurături în rusă.

Victima tentativelor de phishing de la Raiffeisen şi a altor zeci de scrisori nigeriene de la diverşi mahări necunoscuţi britanici sau spanioli, this is my first time când m-a acostat un chinezoi viril.

Trişti trebuie să fie oamenii ăştia care cer bani unor oameni cu un venit modest. Sau cu venit zero, ca mine, eu mândră elevă minoră.

4 Responses to “Io primesc oferte de afaceri, pac-pac”


  1. 1 Liviu 08/01/2010 la 21:52

    Au început idioții iar cu țepe din astea ?!

  2. 2 Roxanne 08/01/2010 la 21:54

    To Liviu:

    Nu, nu, nu au început din nou. Continuă. 😆

  3. 3 Ionut 09/01/2010 la 00:00

    Eu nu am auzit de banca asta, niciodata!

  4. 4 Roxanne 09/01/2010 la 13:12

    To Ionut:

    Păi cu cât e mai puţin credibilă, cu atât mai nigeriană e scrisoarea! 😆


Lasă un răspuns

Let’s Do It, Romania!
I write like
Edgar Allan Poe

I Write Like by Mémoires, Mac journal software. Analyze your writing!

A spus...

Tweet my tweeting twitter

  • "Şi tu ce-ai făcut? Ai continuat să-ţi joci roulul infect, care oricum nu-ţi venea, ba chiar atârna ridicol pe umerii tăi." 6 years ago

Clickuieşte ca să primeşti mail-uri mişto, de la mine pentru tine, cu şi despre blogul ăsta fandosit!

Alătură-te altor 14 urmăritori

Subscribe:

Scurt, foarte scurt istoric


Caut o portiţă deschisă şi un şut în fund (de înaintare).

Banners

widget widget widget widget widget
Created by Roxanne Stump

Cine cauta,gaseste

  • 44,670 amatori
Ianuarie 2010
L M M M V S D
« Dec   Feb »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

From around the world

free counters

Diverse

OURWORLD


