Vorbind de voci extraordinare…

Azi vorbeam cu tata de oameni cu adevărat talentaţi, în timp ce ne uitam la American Idol. Eu, în mod inevitabil, mi-am amintit de Mihai Boicu, participant la ediţia din 2009 a FolkFestului. Nu-mi amintesc exact ce vârstă are, da’ ştiu că e pe undeva la 17-18-19 ani (don’t blame me for that). Când a cântat melodia „Accident”, am simţit cum îmi furnica pielea la refren; sincer spun, nu am mai auzit o voce atât de curată, o voce atât de puternică…Am rămas impresionată. Când i-am arătat videoclipul următor lui tata, a fost total de acord cu mine.

1 Response to “Vorbind de voci extraordinare…”


  1. 1 achilianu 02/01/2010 la 19:47

    Salut, continuam schimbul de link? Eu am trecut pe http://achilianu.ro . Daca da, te rog sa ma anunti si sa precizezi si numele cu care vrei sa te adaug in blogroll, daca nu precizezi, numele ramane acelasi. Multumesc…
    sanatate…


Lasă un răspuns

Let’s Do It, Romania!
I write like
Edgar Allan Poe

I Write Like by Mémoires, Mac journal software. Analyze your writing!

A spus...

Tweet my tweeting twitter

  • "Şi tu ce-ai făcut? Ai continuat să-ţi joci roulul infect, care oricum nu-ţi venea, ba chiar atârna ridicol pe umerii tăi." 6 years ago

Clickuieşte ca să primeşti mail-uri mişto, de la mine pentru tine, cu şi despre blogul ăsta fandosit!

Alătură-te altor 14 urmăritori

Subscribe:

Scurt, foarte scurt istoric


Caut o portiţă deschisă şi un şut în fund (de înaintare).

Banners

widget widget widget widget widget
Created by Roxanne Stump

Cine cauta,gaseste

  • 44,670 amatori
Ianuarie 2010
L M M M V S D
« Dec   Feb »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

From around the world

free counters

Diverse

OURWORLD


