Ho,ho,ho!

…şi aşa s-a deschis, oficial, sezonul sărbătorilor de iarnă, sezonul cozilor interminabile, a instalaţiilor arse, a brazilor chei şi Coca-Colei. Miroase a fum pe stradă, oamenii poartă căciuliţe roşii, oraşul e noaptea luminat…a, şi e frig. Cancer, chiar.

Ne dregem vocile, acordăm chitările, unde-i tamburina?, hai că începe colindeala. „Să trăiţi, să-mbătrâniţi, aruncaţi un ban aici.”

Lumea spune că Moşu trece prin oraş, şi-l aşteaptă ca pe un blagoslovit. Dacă nu-mi aduce actul de proprietate al vilei ăleia din LA, ne supărăm.

Tre’ să cumperi cadouri.

Asta dacă nu-i vine, dacă s-a îngrăşat de anu’ trecut?
Culoarea asta i-o place?
Ăsta bea şampanie?
Iau şi lumânări.
O felicitare-i ajunge!
Flori i-am luat şi anu’ trecut…

Curg lacrimi când apare Cristi Tabără la TV.

Magnaţii îşi golesc buzunarele ca să dea ceva la orfani şi bătrâni, ca să mai câştige céva poponarita…popularitate.

Se opreşte căldura că sunt mulţi datornici.

Noi să fim sănătoşi! Hai la mai mulţi ani!

7 Responses to “Ho,ho,ho!”


  1. 1 dAImon 12/12/2009 la 19:35

    yeah, I feel you.

    era o vorba intr-o revista, ceva gen „Video games don’t make people violent. But 24/24 carols really DO”.

    😀

  2. 2 Roxanne 12/12/2009 la 20:11

    To dAImon:

    Da’ mi-e îmi place să cânt colinde. 😀 E amuzaaant! Însă nu ştiu cât de mult le place celorlalţi să mă asculte! 😆

  3. 3 dAImon 12/12/2009 la 21:46

    Musai sub dush si cu playerul langa tine, sa-l acoperi. Un deliciu pentru toti vecinii 😀

  4. 4 Roxanne 12/12/2009 la 21:54

    To dAImon:

    Fără player, n-am priză în baie. 😆

  5. 5 Ionut 13/12/2009 la 10:14

    Tie Mos Craciun o sa-ti aduca diverse cadouri pentru ca esti cuminte … mie nu prea, asa ca va trebui sa mi le cumpar eu 😀

  6. 6 Roxanne 13/12/2009 la 11:44

    To Ionut:

    Ţin să te dezamăgesc, şi eu mi le cumpăr singură. :mrgreen:


  1. 1 Tweets that mention Ho,ho,ho! « Roxanne Stump -- Topsy.com Trackback pe 12/12/2009 la 16:14

Lasă un răspuns

Let’s Do It, Romania!
I write like
Edgar Allan Poe

I Write Like by Mémoires, Mac journal software. Analyze your writing!

A spus...

Tweet my tweeting twitter

  • "Şi tu ce-ai făcut? Ai continuat să-ţi joci roulul infect, care oricum nu-ţi venea, ba chiar atârna ridicol pe umerii tăi." 6 years ago

Clickuieşte ca să primeşti mail-uri mişto, de la mine pentru tine, cu şi despre blogul ăsta fandosit!

Alătură-te altor 14 urmăritori

Subscribe:

Scurt, foarte scurt istoric


Caut o portiţă deschisă şi un şut în fund (de înaintare).

Banners

widget widget widget widget widget
Created by Roxanne Stump

Cine cauta,gaseste

  • 44,669 amatori
Decembrie 2009
L M M M V S D
« Noi   Ian »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

From around the world

free counters

Diverse

OURWORLD


