Cum m-au găsit

Pentru că tot e la modă să vorbeşti de termenii motorului de căutare care i-a direcţionat pe mulţi pe al tău blog, aici este colecţia mea amuzantă:

regulile ingradesc libertatea argumente – sper că nu eşti un punker frustrat. N-am soluţii

desen in creion iron maiden – nu-mi place Iron Maiden şi în niciun caz nu aş desena aşa ceva

cum pot opri timpul – vezi StarGate SG-1. Replicanţii, alea alea, Patrick Currie

nu-mi merge sunetul – Dă-i mai tare şi închide-l

rezumatul filmului sweeney todd – Vă cere la şcoală?

tristete grafica – m-ai făcut să plâng

ocult blue – Nu mă ocup de ocultism

tabara maliuc 2009 – ehe, vrei şi tu acolo? Vorbeşte cu Dl Petrescu, dacă îndrăzneşti 😆

unde se gaseste placebo – pe net, în UK

o parere>ce sa faci in viitor – ce faci şi în prezent

poze copii mici – nu-s Michael Jackson!

sticle si boxe – paranghelie!!!

tabara sor 2009 – da’ văd că voi chiar vreţi acolo…Ce de ornitologi, dom’le!

sincret art – aberaţii fonice, după părerea mea

imnul creatiunii – Deşteaptă-te artiiiisteeeee…

universul colorat – sorry, e negru şi mare

barosani – caută la o nuntă de ţigani

lauri cununa – Cum laudae, chiar!

timpul zboara fara sa il putem opri – mie îmi zici? Parcă-i la maraton…

geoana wanted – Iliescu nu l-a găsit într-o dimineaţă în pătuţ şi a pus Interpolul după el

tricou imprimat born to run – Lasă tricoul, ia-o la fugă!

frezele vedetelor par scurt – Nu-s vedetă

pisici de colorat – Sadicilor

daca s-ar opri timpul – te-ai opri şi tu neică, stai calm

tupeu jegos – da, s-a cam împuţit

rugaciune – …

orasul interzis – Amsterdam 😆

esti brocoli la cap – nu, sunt conopidă, sau mai degrabă porumb fiert

roxanne parfum – Da, m-ai prins. Lucram la o nouă esenţă de picioare

daca inghit – Să te îneci!

basescu geoana – Rodul iubirii lor?

disecari – nu servesc

execut puturi – Şi tu, Brutus?

sex stump – eu încă n-am văzut aşa ceva, dar cred că e foarte interesant 😆

mi-e greata – şi mie, frate!

vreau sa schimb lumea – Şi cum merge treaba?

chipicao scooby doo – Cu Pokemon a fost cel mai tare!

nebunii nebunii – ah, nebunaticule!

Şiiii top căutări, în total 998…. „palalila” a faimosului meu articol

https://roxannetrohmaniac.wordpress.com/2009/03/06/palalila-haide-carolainaaaa/

Over and out.

7 Responses to “Cum m-au găsit”


  1. 1 Lorin 06/12/2009 la 22:43

    Foarte interesant…. cel mai fain e cand ajung pe blog cautand ceva ce nu are legatura cu blog-ul :))

  2. 2 Ionut 07/12/2009 la 08:33

    foarte frumos, se putea si mai rau! 🙂

  3. 3 Cristi 08/12/2009 la 09:22

    Salut vreau sa te rog sa-mi adaugi adresa asta la tine in lista de bloguri si cea veche care ii trecuta News sau seducatori…s-a o stergi ca mi-am schimbat adresa.
    multumesc

    Adresa noua ii –> http://informatiinews.blogspot.com

  4. 4 Pisi 08/12/2009 la 11:13

    Interesante cautari :))

  5. 5 Roxanne 09/12/2009 la 20:34

    To Pisi:

    Şi încă nu le-am pus pe cele mai picante. 😆

  6. 6 Pisi 14/12/2009 la 15:56

    si ce mai astepti .. ?

  7. 7 Alina 28/12/2009 la 19:27

    macar la tine nu ajung cautand dezvirginare cu matura, sex cu virgine, „pizda neagra cu par paia”, chestii d’astea


Lasă un răspuns

Let’s Do It, Romania!
I write like
Edgar Allan Poe

I Write Like by Mémoires, Mac journal software. Analyze your writing!

A spus...

Tweet my tweeting twitter

  • "Şi tu ce-ai făcut? Ai continuat să-ţi joci roulul infect, care oricum nu-ţi venea, ba chiar atârna ridicol pe umerii tăi." 6 years ago

Clickuieşte ca să primeşti mail-uri mişto, de la mine pentru tine, cu şi despre blogul ăsta fandosit!

Alătură-te altor 14 urmăritori

Subscribe:

Scurt, foarte scurt istoric


Caut o portiţă deschisă şi un şut în fund (de înaintare).

Banners

widget widget widget widget widget
Created by Roxanne Stump

Cine cauta,gaseste

  • 44,669 amatori
Decembrie 2009
L M M M V S D
« Noi   Ian »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

From around the world

free counters

Diverse

OURWORLD


