Daţi-mi un scandal, că mi-e o foame de lup!

„În ţara asta strâmb făcută, rahaţii (cenzurez 😆 ) f*t în loc să pută.”

E luni, 30 noiembrie, şi eu stau acasă. Uite, din această cauză îmi place mie politica asta! Azi liber + o săptămână (în plus la vacanţa) de iarnă! Mai că-mi vine să mă duc să-l iau pe Boc în braţe! 😆

Acesta este avantajul scandalurilor: cineva tot iese cu ceva bun din ele. Pentru moment, nu-mi pasă decât de elevi; ceilalţi să se scobească în nas, lăsaţi-mă pe mine să mă distrez. 😆 Din partea mea, Băsescu poate să pălmuiască o grădiniţă întreagă, Geoană poate să plângă în pernuţă, iar Antonescu să-şi facă breton asimetric, SEE IF I CARE! La ştiri se vorbeşte numa’ de caseta lui tăticu’ lui Antonescu, mister Patriciu; wow, şi i-a dat o palmă! Se vede că n-aţi mai trecut pe la şcoală în ultimul timp ca să vedeţi ce se întâmplă. 😐 It’s almost perfectly normal. Am ajuns să mă uit la Harry Potter numai să nu-i mai văd pe Voiculescieni comentând, să nu-l mai văd pe Antonescu pupincurind şi pe Tribun urlând în gura mare. Ia’ mai ducă-se dracului!

Rulez pe Windows 7 şi totul merge perfect, aşa că scutiţi-mă! Om’ fi noi cu un picior în groapă şi cu celălalt, rupt, şchiopătând la suprafaţă, dar hai să ne bucurăm de noroiul ăsta căruia îi spune viaţă.

Huh, ce boem! 😆

4 Responses to “Daţi-mi un scandal, că mi-e o foame de lup!”


  1. 1 skykery 30/11/2009 la 21:43

    Traiasca vacanta :))
    Mai am de indurat tezele si gata, vacanta … Parca simt gustul libertatii si al ciocolatei calde, ce ciocolata calda, al vinului fiert cu scortisoara baut impreuan cu prietenii 🙂

  2. 2 goe 01/12/2009 la 01:59

    mie nu-mi merge sunetul cateodata pe windows 7 in rest e ok:))))
    legat de postarea ta, Romania e tara circului,3/4 fac circ si restul se uita.

  3. 3 Roxanne 01/12/2009 la 08:16

    To skykery:

    Da, cu tezele e e cam nasol, miercuri mă aşteaptă una la română. 🙂 Şi vin fiert, ah, m-ai câştigat cu asta! : x Amen, brother! can’t wait!

  4. 4 Roxanne 01/12/2009 la 08:19

    To goe:

    Mie şi sunetu’ îmi merge, totul e atât de bine că nici nu-mi vine să cred. 😀
    spuneam eu într-o postare mai veche despre dezbaterea aceea istorică:
    https://roxannetrohmaniac.wordpress.com/2009/11/20/nimanui-nu-i-place-politica-nimeni-nu-voteaza/
    „Unu plagiază pe altul, sar cu puştile încărcate în mâna stângă şi cu noroi în mâna dreaptă, domnule Turcesu, dar când vine numărul Femeii cu Barbă?” Circ în toată regula! 😆


Lasă un răspuns

Let’s Do It, Romania!
I write like
Edgar Allan Poe

I Write Like by Mémoires, Mac journal software. Analyze your writing!

A spus...

Tweet my tweeting twitter

  • "Şi tu ce-ai făcut? Ai continuat să-ţi joci roulul infect, care oricum nu-ţi venea, ba chiar atârna ridicol pe umerii tăi." 6 years ago

Clickuieşte ca să primeşti mail-uri mişto, de la mine pentru tine, cu şi despre blogul ăsta fandosit!

Alătură-te altor 14 urmăritori

Subscribe:

Scurt, foarte scurt istoric


Caut o portiţă deschisă şi un şut în fund (de înaintare).

Banners

widget widget widget widget widget
Created by Roxanne Stump

Cine cauta,gaseste

  • 44,670 amatori
Noiembrie 2009
L M M M V S D
« Oct   Dec »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

From around the world

free counters

Diverse

OURWORLD


