Ya, ya. Today

După cum n-am spus, azi am participat la simpozionul organizat de Seminarul Teologic din Tulcea, cu ocazia Zilelor Dobrogei, la secţiunea „Creaţie literară”.

Trebuie să precizez că a fost my first time când am citit, în faţa mai multor persoane, câte ceva din creaţiile mele. Emoţii, alea, alea, screw them! Ce-o fi, o fi, îmi car crucea. 😆

Datorită faptului că am fost blestemată ca numele meu de familie să înceapă cu litera „B”, am fost, inevitabil, printre primii care au citit. Am citit câteva fragmente dintr-un text, care a avut vreo 3 versiuni până acum 😆 (see it here) , un pic dintr-o micuţă colecţie a articolelor mele de pe blog şi ceva dintr-o nuvelă psihologic-poliţistă, încă neterminată.

Domnul Ghioc mi-a sugerat să-mi termin, mai întâi nuvela, şi mi-a zis că acord atenţie detaliilor semnificative şi le descriu atât cât trebuie. Mi-a zis că reiese faptul că mă încântă scrisul, şiiii…na,a exagerat 😆 , am şanse să ajung o prozatoare bună.Poate are dreptate, poate n-are deloc. Timpul va rezolva asta.

Cu toate că orgoliul meu a fost un pic gâdilat, n-am de gând să mă fudulesc cu asta. În primul rând, trebuie ca EU să fiu mulţumită de munca mea, şi, nu ştiu cum să zic, dar cred că sunt cel m-ai al’ dracu critic al meu. 😆 Am întâlnit persoane care se umflau atât de mult în pene cu creaţiile lor, că lumea a început să-i…well, urască pentru asta. Nu, dom’le, nu-i invidie! Trebuie mereu să rămâi modest şi exigent cu tine însuşi, pentru că aceasta este calea spre progres.

Ajungând acasă, m-am apucat să fac curâţenie prin foldere, şi am dat de nişte chestii foarte amuzante de care uitasem total. 😆 Ca să închei într-o manieră amuzantă, o să pun aici parodia făcută de mine la melodia „Rockstar” a celor de la Nickelback.

Well, I know you wanna be just like me
I’m a full grown bitch and I can’t see
My friends left me here cause too mean
I’m not as smart- as it seams
And my…
English is at the ground
With the Japanese- makes it a new sound
I use to look in books at my exams
And I get kicked out- I don’t give a damn!
And I…
Think I am so important
My name is known as far as Portland
Every gossip whispered is about me
I know they envy ‘cause they can’t be me and…
Hey, Hey! We all wanna be whores!
*** I’m through with standing in lines to boys I’ll never feel in
It’s like begging every night, and I’m never gonna win this
Life hasn’t turned me quite the way I wanted to be
*(Tell me what you want!)
***I want a brand new haircut, ‘cause I’m sick of this
And a room I could put my damn-ass in
And a king-size (Schh) big enough just for me!
*(So what you need?)
***I need an, an old man who could put me in it
And a handsome boy who could spend it with me
All the money I get from the old man for nothing!
*(Been there, done that…)
***I want a new tour bus filled with Japanese
The ones who could bring me on my knees
Somewhere between 12 and 80 is fine for me!
*(So how you’re gonna do it?)
***I’m gonna trade this look for house or emo
While my bank account it’s at zero!
***Well, I know you wanna be just like me
I’m a full grown bitch and I can’t see
My friends left me here ‘cause too mean
I’m not as smart- as it seems
And my…
English is at the ground
With the Japanese- makes it a new sound
I use to look in books at my exams
And I get kicked out- I don’t give a damn! and…
Hey, Hey! We all wanna be whores!
4 Responses to “Ya, ya. Today”


  1. 1 Ionut 13/11/2009 la 23:21

    Felictari!

    A fost potrivita expresia „sa-mi car crucea” avand in vedere ca evenimentul se desfasura la Seminarul Teologic! 😉

  2. 2 Roxanne 15/11/2009 la 11:09

    To Ionut:

    Hehe. 😎

  3. 3 Zalmoxys 21/11/2009 la 12:57

    Detectez cumva o posibilă speranță literară a României? Domnul Ghioc nu se înșela, crede-mă, mă pricep puțintel la asta.

  4. 4 Roxanne 21/11/2009 la 15:28

    To Zalmoxys:

    Cum ziceam, ‘om vedea cu timpul. 🙂


Lasă un răspuns

Let’s Do It, Romania!
I write like
Edgar Allan Poe

I Write Like by Mémoires, Mac journal software. Analyze your writing!

A spus...

Tweet my tweeting twitter

  • "Şi tu ce-ai făcut? Ai continuat să-ţi joci roulul infect, care oricum nu-ţi venea, ba chiar atârna ridicol pe umerii tăi." 6 years ago

Clickuieşte ca să primeşti mail-uri mişto, de la mine pentru tine, cu şi despre blogul ăsta fandosit!

Alătură-te altor 14 urmăritori

Subscribe:

Scurt, foarte scurt istoric


Caut o portiţă deschisă şi un şut în fund (de înaintare).

Banners

widget widget widget widget widget
Created by Roxanne Stump

Cine cauta,gaseste

  • 44,669 amatori
Noiembrie 2009
L M M M V S D
« Oct   Dec »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

From around the world

free counters

Diverse

OURWORLD


