„S-a modificat schimbarea…”

18 septembrie, oficial s-a încheiat…prima săptămână de şcoală. Ştii ce se spune despre prima săptămână de şcoală? Că toată lumea uită de ea la începutul celei de-a doua. 😆

Tocmai de-asta, îmi acord libertatea de a exploata la maxim experienţa pe care am acumulat-o în ultimele patru zile:

Inevitabil, politica-şi vâră coada jegoasă şi în aşa-zisa prestigioasă instituţie a şcolii. Cum se schimbă partidu’ de la putere, ceac-pac, se schimbă şi directorul.

Aşa s-o întâmplat şi la noi, la micu’ nostru Moisil,  şi de anu’ ăsta o venit la putere una ceva mai înţepată şi mai comunistă. Ciocu’ mic! Schimbat program, scăpat de pauze mari, pus ore până la opt seara, schimbat o groază de profesori, obligat ecuson cu panglică tricolor (!!!)…hai, să zicem că vremurile sunt schimbătoare.

Dar de aici, până a-ţi spăla rufele în public şi să ameninţi nişte elevi că nu mai sunt protejaţi…(pauză de vomitat).

Revin la ideea cu schimbatul profesorilor.

Păi îmi bagi mie, la intensiv engleză, o retardată, mă, care abia dacă îşi dă seamă la ce materie predă? Ce ceva ce n-am, ce avea fostul meu prof? Unde mai găseşti prof fan Bruce Springsteen, care face glume nesărate dar atât de amuzante? Cine mai zice: What was your homework for today, măi children?

Şi partea cea mai proastă este că nici măcar nu mi-am văzut la faţă noua profă. Au venit săptămâna asta suplinitori. Şi acum, îmi permit să-i târâi prin noroi, să dau un pic de pământ cu ei şi să le scutur binişor creierii:

• Prima a fost o profă de la Spiru, de care am auzit numai lucruri bune…(bullshit 😆 ). Uite exerciţiu:

He went shopping after lunch. Reformulaţi începând cu ‘before’.

Hai s-o luăm pe îndelete, să priceapă şi ăi’ mai săraci cu duhul… Uite, o schemă.

X → lunch → shopping

Cronologic, asta se întâmplă în propoziţia. Nu ştim ce a făcut el înainte de a lua prânzul (X), dar ştim sigur că s-a dus la cumpărături DUPĂ prânz. Da, deci DUPĂ PRÂNZ! Răspunsul, idiot de simplu, e ăsta:

Before he went shopping, he had had lunch. Ştii ce-o zis profa?

Before he had had lunch, he went shopping. BĂĂĂ, TU EŞTI BROCOLI LA CAP? În primul rând, în temporală nu foloseşti DECÂT present simple sau past simple, şi în al doilea rând, oridinea cronologică e…anapoda. După două minute de gândit, era s-o scoată la liman, măcar cu ordinea cronologică, da’ s-o mai gândit încă câteva minute ca să facă din exerciţiu o varză de Bruxelles. Bravo, fătucă, mai bine du-te şi dă din gură…în altă parte şi în alt fel! 😆

• După acestă mică Einsteiniţă, am avut parte de…un gay. Nu glumesc, tipul era G-A-Y! Ca să mă înţelegi mai bine, ia de te uită la asta:

Face: Now, i want to hear you talk. But in english. (pauză, eram şocaţi) Come one, say something! I won’t bite!

Samwell is, indeed, helpful. Melodia spune:

It’s okay, if you have a little fright.
Don’t you worry, I won’t bite (not that hard).

A ţâţâit. Deci serios, nu ştiu cine ce a zis, dar el face: no,no nţ, nţ, nţ!

Şi avea un tricou negru mulat, cu o faţă de tigru pe el. Purta o pereche de blugi strâmţi pe cur, şi mergea cu posterioru’ umflat. Părul îi era golden, aşa cu nişte cârlionţi. Eu nu mai puteam de râs cu colega de bancă, şi fredonam întruna:

I said what what, in the butt.
You wanna do it in my butt? In my butt?
Let’s do it in the butt…OKAY!

Când s-a aşezat pe catedră cu picioarele încrucişate, m-a izbit:

I will give you what you need,
all I wan’t is your big fat seed.
give it to me if you please.
give it to me if you please.

Ok, din nou, fac o pauză de vomitat. Samwell was right! 😆

Nu ştiu, din sadism probabil, am vrut să i-o coc acestui reprezentant al minorităţii sexuale. El ne-a dat trei teme despre care să scriem, şi una dintre ele era: What would you do if you found a bag full of money? Răspunsul meu a fost:

If I found a bag full of money, I would first count how much money is in it. And after that, I would start thinking about paying my bills and, probably, buying a SUV that I will surely be able to drive when I’m 18. And if in that bag is a considerable sum of money, I will surely find a way to spend them all, so that the police will never track me down. Maybe I’ll think about investing them in jewelery and lands, and maybe in estates located in different parts of the world.

Tipu’, după ce mi-a zis să citesc mai rar…a rămas interzis! 😆

Nu mai am acelaşi prof de religie… La dracu, cu cine mă mai contrazic eu? Tipu’ ăsta insita pe patru chestii: Iron Maiden, Marilyn Manson, Tokio Hotel şi tricouri negre cu trupe.  Pentru el, religia nu se împacă deloc cu rock-ul, dar defapt, niciun fel de muzică în afară populară. Şi era atât de amuzaaaant, să vezi cât se strofoca el să ne convingă pe mine şi pe câteva colege că el ştie tot ce e bine. Micuţ prostuţ! :mrgreen:

Deocamdată, e cam plictisitor pe holurile şcolii. O fi de vină comunismul care iese ca un taifun din biroul directoarei, o fi de vină bobocii anoşti…nu ştiu. Nu e prea tare să fii a10a. 😆

25 Responses to “„S-a modificat schimbarea…””


  1. 1 ultimulcavaler 19/09/2009 la 14:14

    MANIFEST: Sustin initiativa de a fierbe lumea si propun sa incepem cu scoala ta, apoi cu scoala mea(fosta mea scoala, dar asta e alta poveste) si terminam cu Hardvard-ul(wai ce scoala de fraieri e acolo). Tu aduci chibritele, eu napalmul…care aduce ligheanu’ si bezelele?

  2. 2 trick 19/09/2009 la 16:05

    Felicitari pentru blog,…te astept pe blogul statului,…de vorba.

    bafta multa !

    http://www.statul.ro

  3. 3 gheghe 19/09/2009 la 19:27

    😀
    Doamna director trebuie să se caute la cap, nu suntem la uzinele Krupp, e nevoie de pauze dese, minim 10′, plus pauză de prânz, ideal o oră – la ce profesori v-a adus pe cap, măcar pauze.. Ore la 8 seara? M-ai lăsat perplex. Da’ la ora aia fix de şcoală îţi arde, un singur semestru am avut un curs aşa târziu, la o facultate cu prea puţine săli. Nu în ultimul rând, s-o fi mândrind ea cu ţara asta (?!), dar nu vă poate impune să-i împărtăşiţi entuziasmul.
    De nu-i convine, dă-mi-o la telefon, presimt că am făcut mai multă şcoală decât ea, să mă caute p-afară!
    Da’ cu gayu’ ce-aveţi? Adică, sper că nu se comportă ca şi ăla cu emisiunea aia-n puii mei de pe postul ăla dubios la naiba..
    Aşe, etno-popa, mare om cu mari probleme de etică şi dogmă. Să-nţeleg, dacă o ard pe metale dintr-a patra mă ia satana. Scurt pe doi. Da’ lui cine i-a zis? Domnu’ profesor de religie (măi copii, voi faceţi religie la şcoală? îmi scrii un mail scurt cu ce se întâmplă la oră? pls), să-ţi iei seminarul teologic şi să ţi-l bagi în cur dacă atât ai reuşit să pricepi la vârsta ta. Du-te pă păduri (du gos nä enveg skoggen!) şi fă-te campion pă sate la babe, nu profesor de liceu între oameni cumsecade. Vreau să dedic pe această cale o piesă care nu îmi place, dar se potriveşte: Truda – Pupă moaştele. Pt. cavalerul: de mulţi ani vreau să dăm foc la toată lumea asta, dar e complicat.

  4. 4 Roxanne 20/09/2009 la 12:34

    To ultimulcavaler:

    Înlesnim încălzirea globală. 😆

  5. 5 Roxanne 20/09/2009 la 12:35

    To trick:

    Da, mă bucur că fac parte acum din echipa ‘statului’. 😎 🙂

  6. 6 Roxanne 20/09/2009 la 12:39

    To gheghe:

    Gayu’ e greţos, nu cred că pot spune mai multe. 😆
    Etno-popa e amuzant, până la urmă. 😆 Nu era oră în care să nu ne contrazicem. ACum o venit una care parcă cântă când vorbeşte, aşa cum face un moderator de la o emisiune pentru copii:
    „Aşa, copiiiii, acum să învăţăm să număărăăăăăm!”

    Nimic nu se mai face calumea pe plaiurile astea. Cred că o să ajung la concluzia că şcoala mai degrabă te…prosteşte, aşa cum ar face-o o terapie drastică cu DD în direct. :mrgreen:

  7. 7 ultimulcavaler 20/09/2009 la 13:36

    Eh…macar poate scade factura la incalzire…

  8. 8 Roxanne 20/09/2009 la 14:00

    To ultimul cavaler:

    Da’ de unde… 😆

  9. 9 gheghe 20/09/2009 la 20:01

    He he, tanti nu cântă, e ‘boală’ profesională. Un prieten de-al meu preot mi-a spus că toţi absolvenţii de seminar au o voce ‘de cler’ şi una de civil.

  10. 10 Roxanne 20/09/2009 la 20:10

    To gheghe:

    Săracii de ei. 😆

  11. 11 Un Soricel 21/09/2009 la 16:18

    si mai credeam ca noi am avut-o nasol cu uniforme, mosi timpitzi si babe rele si cind colo … cei de azi o au usor nici ei … it doesn’t get any better oricum te rogi si oricum o dai… bine ca nu vi s-a spus inca articolul 1 ca proful are intotdeauna dreptate, iar cind nu are, banuiesc ca sti ce sa aplica !..

  12. 12 brushvox 21/09/2009 la 20:21

    „BĂĂĂ, TU EŞTI BROCOLI LA CAP? ” – ha ha ha ha! 😆
    light my night. 😀
    peste 4-5 ani o să rămână doar amintirile faine… şi peste 15-20…nimic. ha ha ha! 😆

  13. 13 Un Soricel 22/09/2009 la 21:51

    e la scoala nu vezi … gata cu fanu maxim ca era prea bineeee…!… eu tot n-am inteles de ce am fost la scoala inca si tot mai mult imi scapa !?? cred ca aveam cel putin aceasi sansa daca faceam ce voiam cind voiam si trageam concluziile de atunci… nu ne mai amageam..

  14. 14 brushvox 22/09/2009 la 22:57

    pentru Un Soricel – măi, eu am cam tras chiulul… şi tentativa de anu’ trecut cu facultatea a fost o mare dezamăgire… dar şcoala, ca idee este bună.
    bine că fata este isteaţă şi se ţine de şcoală. 😀 părerea mea.

  15. 15 Roxanne 24/09/2009 la 09:02

    To Un Soricel:

    Imaginează-ţi cum am ajuns dacă există cazuri când elevii ştiu chiar mai multe decât profesorii! 😆
    Da’ e mai rău când dai de din-ăia care nu-ţi predau nimic, dar îţi cer luna de pe cer.

    Şi cum fanu’…ce să zic, la mine e fun continuu, MAI ALES în ore! 😆

  16. 16 Roxanne 24/09/2009 la 09:05

    To brushvox:

    Hei, nu exagera! Nu sunt chiar isteaţă, doar că mă ţin de ce mă interesează. Eu am reuşit să-mi fac o etichetă de ‘copil cuminţel’, aşa că îmi permit să o iau pe arătură, că nu mi se zie nimic. Asta înseamnă să ai două feţe! 😆
    O fi şcoala cum o fi, dar are o însemnătate uriaşă. 🙂

  17. 17 Un Soricel 25/09/2009 la 13:38

    pai esti isteatza … daca ai doua fetze si ambele iti servesc … o chestie care e peste mintea unui baiat si genul care eram noi .. care voiam sa ne punem cu ei sa le aratam ca ideilor sunt duse pe apa simbetei chiar daca le imbraca in educatie… educatie care se vedea ca nu tine de cald sau de viatza !

    Continui sa cred ca educatia azi cu internetul la mina si cu oarecare disciplina e si complet inutila si doar un vehicol al puterii de a te fortza intr-o forma convenabila !! Cum s-ar zice sistemul isi educa sistemul ! Ce are fiecare nevoie pt a se educa e de mentori si contact uman mai universal – ambele lipsesc intr-o masura .. educatia ti-o poti face singur si s-ar putea sa iasa mult mai bine si sa-ti serveasca mult mai bine … un mentor doi te pot ghida…. ca tot voiam sa ma aud !

    Stiu un blog de roman plecat cu camperul prin lume .. cu sotia si cu 3 copii mici (o fetitza nascuta pe drum aproape) copii cresc pe drumurile trailor ce le viziteaza si-si fac tuitia online … Acesti copii au ceva nou le va fi greu sa se integreze sa stea intr-o clasa de scoala intr-un oras si deci au o sansa sa fie fericitzi prin ei cu ce sunt si cine sunt ei ! chiar cu problemele care vor fi !

    LUMEA ITI VA DA TOTUL (si tortul) ! NU SCOALA

  18. 18 cristi 25/09/2009 la 21:43

    cu a trecut prima saptamana ..va trece si anul

  19. 19 Ionut 26/09/2009 la 08:43

    Dar cine ar putea fi director la Moisil? Sa nu-mi zici ca doamna ma profesoara de latina Partnoi Tanta! 😀

    Bucurati-va! :))

  20. 20 Roxanne 26/09/2009 la 11:09

    To Un Soricel:

    Dacă ar crede toată lumea asta… 🙂

  21. 21 Roxanne 26/09/2009 la 11:10

    To cristi:

    A trecut şi a doua… Încă puţin şi ajungem la vacanţa de vară! 😆

  22. 22 Roxanne 26/09/2009 la 11:13

    To Ionut:

    Minunat, nu-i aşa? 😆

  23. 23 Ionut 26/09/2009 la 12:15

    Daaaa, dar stai stai … tu nici n-ai idee ce vi se pregateste, abia atunci astept sa vad cum vei reactiona! 😀

  24. 24 Roxanne 26/09/2009 la 14:42

    To Ionut:

    Nici nu vreau să mă gândesc…O vreau pe Gogoşică înapoi! 😦


  1. 1 Cum s-a schimbat modificarea şi alte chestii neinteresante « Roxanne Stump Trackback pe 31/10/2009 la 13:34

Lasă un răspuns

Let’s Do It, Romania!
I write like
Edgar Allan Poe

I Write Like by Mémoires, Mac journal software. Analyze your writing!

A spus...

Tweet my tweeting twitter

  • "Şi tu ce-ai făcut? Ai continuat să-ţi joci roulul infect, care oricum nu-ţi venea, ba chiar atârna ridicol pe umerii tăi." 6 years ago

Clickuieşte ca să primeşti mail-uri mişto, de la mine pentru tine, cu şi despre blogul ăsta fandosit!

Alătură-te altor 14 urmăritori

Subscribe:

Scurt, foarte scurt istoric


Caut o portiţă deschisă şi un şut în fund (de înaintare).

Banners

widget widget widget widget widget
Created by Roxanne Stump

Cine cauta,gaseste

  • 44,669 amatori
Septembrie 2009
L M M M V S D
« Aug   Oct »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

From around the world

free counters

Diverse

OURWORLD


