A venit…STOP,mi-e greaţă

A venit toamna… Bagă-mă într-un sac, şi trezeşte-mă în mai.

Pentru mine, anul este împărţit în două părţi distincte: partea activă şi partea pasivă. Oficial de azi începe partea pasivă, şi va ţine până pe 1 martie.

Nu-mi place toamna, aşa cum nici după iarnă nu mă înnebunesc, cu toate că sunt născută în decembrie. Venirea toamnei este pentru mine un semnal de alarmă care mă anunţă că în scurt timp, voi resimţi din nou strânsoarea lanţului pe care mulţi îl denumesc amorţeală. Mă gândesc că acest dezgust este, probabil, favorizat de frica mea de banal, pentru că, până la urmă, zilele de toamnă se încadrează într-o limită de banal destul de ridicată.

Venirea toamnei este comparabilă cu venirea zilei de luni. După un weekend plin, vine ziua de luni care te trezeşte de dimineaţă cu o porţie zdravănă de realitate, şi te trimite înapoi pe câmpul de luptă unde trebuie să te lupţi, pe lângă şefi, prieteni enervanţi şi câţei vagabonzi, şi cu tine însuţi. Vara este ca un weekend. Un prilej de beţii şi de nopţi nedormite, de plajă excesivă şi de plimbări interminabile. Septembrie este ca ziua de luni: închide uşa în faţa dezmăţului, şi te trimite pe cealaltă uşă la muncă.

Azi m-am trezit la ora 12:00 (fix!), după ce alaltănoapte am întrecut nişte limite mai mult sau mai puţin morale, reuşind totuşi să adorm la o oră rezonabilă (3:30). După o luptă scurtă cu cearcănele, am luat avizul în mână şi m-am hotărât să mă duc la poştă (oficiul poştal, fiind 😆 ) şi să-mi ridic cartea (Andrei Codrescu, Mesi@). TULCEA 3 TRANZIT a fost amplasată strategic între gară, autogară şi gara fluvială. Stomacul mi s-a strâns când am văzut oameni urcând în microbuze, oameni aşteptând vaporul la ponton…M-am lăsat dusă de un sentiment de nostalgie, gândindu-mă că o să treacă ceva timp până când o să mai fac vreo escapadă. Dă-o dracului de treabă, de ce trebuia să vină?

Acum parcă am făcut o indigestie. Nu-mi mai vine să înghit nimic, pentru că oricum nu mai are niciun gust.

Probabil voi renunţa şi la ideea concetăţencei mele de a face un hike pe coclauri, tocmai pentru că mi-a pierit tot cheful. De când m-am trezit, oftez într-una şi mai scap şi câte-un „A venit.” de crede maică-mea că vorbesc singură.

Aş vrea să pot ţipa. Dar nu e nimeni acolo care să mă audă.

9 Responses to “A venit…STOP,mi-e greaţă”


  1. 1 gheghe 01/09/2009 la 22:06

    I know you’ll survive. Eventually.

  2. 2 Roxanne 02/09/2009 la 12:37

    To gheghe:

    Do I have a choice? 🙂

  3. 3 roxy 04/09/2009 la 14:10

    nici mie nu-mi place toamna deloc 😦 pff

  4. 4 adi4streetcore 07/09/2009 la 17:25

    eu am asteptat toamna toata vara :))) ce vorbe scot din mine :)) acum pe bune ,am ajuns sa nu mai suport vara .cand eram mic o asteptam cu nerabdare dar acum imi provoaca ameteli si nervi 😕 bine ca a venit toamna 😀

  5. 5 Roxanne 07/09/2009 la 17:29

    To adi4streetcore:

    Da’apăi cum, vara e vacanţăăă! 😀

  6. 6 adi4streetcore 07/09/2009 la 17:37

    ehhh tot timpul e vacanta 😛 vara sucks

  7. 7 Roxanne 07/09/2009 la 17:46

    To adi4streetcore:

    Şi cum rămâne cu Sfântu Gheorghe, Costineşti? Hai, că n-o să încerc să te fac să-ţi schimbi părerea. 😆

  8. 8 sssfinxxx 17/10/2009 la 19:52

    unora le place… toamna. mie de exemplu 😀

  9. 9 Roxanne 18/10/2009 la 10:53

    To sssfinxxx:

    Mie nu, e prea melancolică pentru gustul meu… 😦


Lasă un răspuns

Let’s Do It, Romania!
I write like
Edgar Allan Poe

I Write Like by Mémoires, Mac journal software. Analyze your writing!

A spus...

Tweet my tweeting twitter

  • "Şi tu ce-ai făcut? Ai continuat să-ţi joci roulul infect, care oricum nu-ţi venea, ba chiar atârna ridicol pe umerii tăi." 6 years ago

Clickuieşte ca să primeşti mail-uri mişto, de la mine pentru tine, cu şi despre blogul ăsta fandosit!

Alătură-te altor 14 urmăritori

Subscribe:

Scurt, foarte scurt istoric


Caut o portiţă deschisă şi un şut în fund (de înaintare).

Banners

widget widget widget widget widget
Created by Roxanne Stump

Cine cauta,gaseste

  • 44,669 amatori
Septembrie 2009
L M M M V S D
« Aug   Oct »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

From around the world

free counters

Diverse

OURWORLD


