Dracu’ s-a întors acasă. Şi credeaţi că aţi scăpat de mine!

Au trecut 12 zile ciudate.

După cum am menţionat, mi-am cărat măruntaiele în tabăra organizată de S.O.R fără a avea nici cea mai vagă idee despre ornitologie. Singurele mele cunoştiinţe le-am dobândit la muzeul din oraşul nostru, unde am văzut şi io cum arată un pelican comun şi unu’ creţ, cum arată cioc-întorsul, nagăţul, călifarul, lopătarul şi barza.

Cu un asemenea bagaj de cunoştiinţe impresionant, mi-am pus rucsacul în spinare şi am plecat zâmbind, gândindu-mă că lipsurile nu mă vor afecta atât de tare. NOT. Maliuc – noroi. Vadu –  nisip. Nicăieri o toaletă, apă curată cu porţia. Vorba aia, m-am dus la dracu’n praznic. Nu-i nimic, las’că vine distracţia. NOT. Nu e chiar atât de uşor să mingle cu persoane cu 5-6-7-8-9-10-11-20 de ani mai mari ca tine şi care ştiu ce-i aia Tringa erythropus. Da, nu-mi place să atrag prea mult atenţia şi nici să mă bag în seama aiurea. Ai chef să vorbeşti cu mine, întreabă-mă şi-ţi voi răspunde. 😛 Poate din aceasă cauză, eu şi concetăţeanca mea am preferat să ne vedem de oile noastre şi să facem…ce ne taie pe noi capul, cu toate că POATE am exagerat în unele privinţe. 😀

Un lucru e cert, am deschis un kindergarden acolo. Devenisem un magnet pentru aştia mici, care se întreceau în bancuri şi în poveşti cu căţei şi pisici moarte. Pentru a doua oară, m-am convins că nu vreau să am vreodată un copil 😆 .

Peisajele din Maliuc au fost stunning. La Vadu a fost cam subţirel, dar acolo am văzut pelicani.

JD803461JD803430JD803452JD803429JD803394JD803423JD803457JD803411JD803382JD803418

Nu intru în amănunte ca să nu stric cumva integritatea acestei tabere. 😆

Oficial am revenit, în curând va curge din nou cu filozofeli de doi lei şi cu muzică ciudată. Cui i-a fost dor de mine, poate să-şi şteargă lacrimile, I’m back on the block. Cine nu mi-a simţit lipsa, de acum încolo îmi va simţi prezenţa. Vara se termină, am atâtea de făcut, unde mai pui că începe un nou an şcolar şi că-mi vine să-mi smulg perii din cap.

Voi bântui din nou faleza şi Babadagul, şi unii vor avea din nou ocazia să întoarcă capul.

Reminder: Xanax suge intens.

peace.

JD803448

12 Responses to “Dracu’ s-a întors acasă. Şi credeaţi că aţi scăpat de mine!”


  1. 1 Lorin 26/08/2009 la 12:22

    Bine ai revenit printre bloggeri…. apropo, faine pozele 🙂

  2. 2 Roxanne 26/08/2009 la 12:24

    To Lorin:

    Thanks. 😀

  3. 3 gheghe 26/08/2009 la 16:47

    Nu-i nimic, data viitoare îţi va părea mai uşor. Te vei acomoda mai repede cu micile lipsuri, oricum, e fain să fugi aşa din când în când, departe de lume. Nice pictures, da’ cu păsări n-ai? 🙂

  4. 4 Paul 26/08/2009 la 18:05

    Tare poza cu soarele! Ms pt comment (e impaiata btw :P).

  5. 5 Roxanne 26/08/2009 la 19:32

    To gheghe:

    Da, fain să scapi de griji şi de mediul cotidian, să sperăm că va mai fi şi o dată viitoare. 😆 Cu păsări nu prea am, aparatu meu amărât nu-mi permite un asemenea lux. 😛 Mai am câteva mai reuşite, dar nu le-am postat pentru că trebuia să umblu la contrast, sharpen, shadows,etc. Poate în viitorul apropiat.
    O seară frumoasă. 🙂

  6. 6 Roxanne 26/08/2009 la 19:34

    To Paul:

    Mersi. 😀
    Împăiată, neîmpăiată, tot bine arată. 🙂 Nu ne încânţi şi tu cu nişte shot-uri din tabără? 😀

  7. 7 brushvox 26/08/2009 la 21:35

    „Cui i-a fost dor de mine, poate să-şi şteargă lacrimile, I’m back on the block. Cine nu mi-a simţit lipsa, de acum încolo îmi va simţi prezenţa:” 😆 😆 😆
    welcome back. 🙂

  8. 8 Roxanne 26/08/2009 la 21:40

    To brushvox:

    Mersi, acum încerc să mă pun la curent cu ultimele schimbări, parcă am lipsit o veşnicie! 😆

  9. 9 s3my 31/08/2009 la 21:29

    maaaa ! pisicile fac pipi in nisip , tu de ce nu puteai sa faci pipi in nisip :(( ?

    welcome back >:D<

  10. 10 Roxanne 31/08/2009 la 21:43

    To s3my:

    Cred că simţul estetic mi-ar fi adus coşmaruri. 😆 Da’ nu zic că la Maliuc aveam o groapă acolo de toată frumuseţea. Găseai acolo şi…ok,ce reprezintă avatarul tău? 😆 😆
    Mersi, dar am venit de marţi acasă. 😀 (Da’ what the heck, it’s never too late 😛 )
    >:D<

  11. 11 s3my 31/08/2009 la 22:31

    stiu mami dar trebuie sa iei in calcul si posibilitatile mele hardware, sau mai degraba, lipsa lor. [ eu momentan nu am hard disk in calculator, asa ca rulez un sistem de operare ” de baza ” doar de pe un dvd-rom amarat :)) ]
    avatarul meu , reprezinta o parte dintr-un ambalaj de prezervativ cu gust de mango, f ieftin, 3 mii de lei bucata [ lei vechi ]

    intrebare : de ce naiba nu-mi baga link catre blog, atunci cand sunt logat in wordpress si las comentarii 😦 ?

  12. 12 Roxanne 31/08/2009 la 22:36

    To s3my:

    Te scuz. 😆
    Mi-am dat seama că e un prezervativ, a fost o trimitere ca să nu spun direct: „Bă, era un groapa aia plină de shit şi-un morman de condoms!” 😀

    Şi în legătură cu linkul, îţi sugerez să mergi la ‘Contul Meu’, apăi la ‘Editează Profilul’ şi dăi în jos la informaţii de contact, şi la căsuţa cu ‘site web’ completează cu URL-ul. 🙂


Lasă un răspuns

Let’s Do It, Romania!
I write like
Edgar Allan Poe

I Write Like by Mémoires, Mac journal software. Analyze your writing!

A spus...

Tweet my tweeting twitter

  • "Şi tu ce-ai făcut? Ai continuat să-ţi joci roulul infect, care oricum nu-ţi venea, ba chiar atârna ridicol pe umerii tăi." 6 years ago

Clickuieşte ca să primeşti mail-uri mişto, de la mine pentru tine, cu şi despre blogul ăsta fandosit!

Alătură-te altor 15 urmăritori

Subscribe:

Scurt, foarte scurt istoric


Caut o portiţă deschisă şi un şut în fund (de înaintare).

Banners

widget widget widget widget widget
Created by Roxanne Stump

Cine cauta,gaseste

  • 44,619 amatori
August 2009
L M M M V S D
« Iul   Sep »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

From around the world

free counters

Diverse

OURWORLD


