Uite, na, plec

Mâine am vapor spre Maliuc.

Plec pentru 10 zile în tabăra organizată de SOR (Societatea Ornitologică Română). Abia aştept să scap de oraşul ăsta împuţit şi de oamenii lui de doi bani şi să mă bucur de frumuseţile naturii, tremurând noaptea în cort de frig şi făcând multe poze la tot felul de păsări.

Nu-mi pasă de condiţii, numai apă potabilă să-mi aducă şi eu sunt fericită. O pauză binemeritată, simt eu că m-am scurtcircuitat şi trebuie să mă relaxez cumva.

Nu mă gândesc că mi-ar simţi cineva lipsa, poate unii se vor bucura când vor afla că am dispărut un pic din peisaj. În rest, numa’ de bine! (*şi-şi dă cu Autan pe braţe* 😆 )

A, ajung şi la Vadu. Ce frumos e să stai atât de aproape de Deltă! 😀

2 Responses to “Uite, na, plec”


  1. 1 gheghe 26/08/2009 la 10:58

    Well..? Dacă te-ai întors, zi-ne şi nouă cum a fost.

  2. 2 Roxanne 26/08/2009 la 11:49

    To gheghe:

    Gata, poţi să citeşti. 😀


Lasă un răspuns

Let’s Do It, Romania!
I write like
Edgar Allan Poe

I Write Like by Mémoires, Mac journal software. Analyze your writing!

A spus...

Tweet my tweeting twitter

  • "Şi tu ce-ai făcut? Ai continuat să-ţi joci roulul infect, care oricum nu-ţi venea, ba chiar atârna ridicol pe umerii tăi." 6 years ago

Clickuieşte ca să primeşti mail-uri mişto, de la mine pentru tine, cu şi despre blogul ăsta fandosit!

Alătură-te altor 15 urmăritori

Subscribe:

Scurt, foarte scurt istoric


Caut o portiţă deschisă şi un şut în fund (de înaintare).

Banners

widget widget widget widget widget
Created by Roxanne Stump

Cine cauta,gaseste

  • 44,619 amatori
August 2009
L M M M V S D
« Iul   Sep »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

From around the world

free counters

Diverse

OURWORLD


