Acesta este secretul

Într-un post anterior, am menţionat faptul că mă ocup de o chestie numită „Household Of Broken Wrists”, şi am adăugat un poll, să văd ce credeţi:

38% au crezut că este vorba despre un film.
31% au zis că e numele unei melodii
23% au zis că e o adunătură de mâini rupte
şi doar 8% au fost de părere că sună sinistru.

Ca să fiu sinceră, nici una dintre variante nu este valabilă. 😆 Dar probabil cea mai apropiată de adevăr este a4a.

HOUSEHOLD OF BROKEN WRISTS este defapt o serie de desene realizate în creion, cu nişte fiinţe ciudate.

Cousin BritainGreedy sweedyLady LuckMiss Crat

Păreri. Rate it, even if you hate it! 😀

Next to come: THE MOONMAN

26 Responses to “Acesta este secretul”


  1. 1 Petra 07/08/2009 la 15:28

    Eu as fi votat pentru „adunătură de mâini rupte” :mrgreen: Asta nu inseamna ca nu-mi place. Ba dimpotriva.
    I-am spus si lui Brushvox, eu apreciez pe oricine stie sa deseneze. Nu conteaza despre ce deseneaza ci … cum. 😉

  2. 2 Roxanne 07/08/2009 la 15:40

    To Petra:

    Thanks :D. O să li se mai alăture şi alţi prieteni ciudaţi. 😆

  3. 3 brushvox 07/08/2009 la 15:58

    foarte fain, pe bune. 🙂 acum „fain” nu este cea mai elegantă exprimare, dar chiar îmi plac, este interesant…felicitări şi aştept să văd şi următoarele. 🙂

  4. 4 Un Soricel 07/08/2009 la 16:04

    pai ti-ai pus si ca logo, idea… deci e ceva din tine… cred ca e mai mult sinistru in sens dramatic decit defetism… in idee pumnul etern in vest reprezinta puterea clasei muncitoare in lupta cu capitalismul si nu cred ca asta ai chiar vrut sa spui desi e o conotatie valabila.. sau o fi ceva venit din al tau subconstient…

    legat de desene … de ce nu incerci bezi desenate… storiul le-ar da viatza plus spatiu sa interactioneze… stiu nu e usor trebe sa gasesti povestea… dar uita-te in jurul tau… Povestea ta cu banca si centrul orasului cum ar arata ?

  5. 5 Roxanne 07/08/2009 la 16:17

    To brushvox:

    Ce să mai zic, mulţumescuri şi sper să mai am aşa spor. 😆

  6. 6 Roxanne 07/08/2009 la 16:33

    To Un Soricel:

    Sinceră să fiu, cred că logoul aduce mai mult a defetism – faptul că vrem să facem multe şi totuşi nu prea deţinem what it takes, sau pur şi simplu nu avem destulă încredere în puterile proprii.

    Ca benzi desenate, am avut o tentativă, dar acolo m-am rezumat la desene mai rudimentare care pot fi uşor modelate pentru a reprezenta nişte stări de spirit.

    Pe când cu astea şi cu detaliile lor…ar fi cam greu. 😆 Povestea nu-i problemă, vine repede. Numai amuzantă şi ciudată să fie. 😀

  7. 7 Un Soricel 07/08/2009 la 17:28

    Thank you they are absolutely wonderful I wonder if you see that ? .. the level of detail in those is just right. I think you should continue if you really mean it not just test yourself and your skill, from time to time… With regard to today’s drawings they are at a different level but many comic strip artist from Robert Crumb onward put a lot of work into getting the details right http://www.tate.org.uk/tateetc/issue9/realcomic_crumb.htm

    I’d like to see more… finding your own voice is never easy…and takes what it takes.. there is no recipee for finding yourself.

  8. 8 Roxanne 07/08/2009 la 17:38

    To Un Soricel:

    De ce engleză? 😀

  9. 9 Un Soricel 07/08/2009 la 17:49

    i wonder why … pai e limba in care ai ales sa ‘desenezi’ …daca asa ceva exista …

  10. 10 Roxanne 07/08/2009 la 17:53

    To Un Soricel:

    Right, guilty as charged. 😳

  11. 11 brushvox 07/08/2009 la 22:53

    chiar cred ca ai talent si vorba lu’ Un Soricel, merita sa-l fructifici. nu-i rea ideea lui cu benzile desenate. 🙂

  12. 12 Roxanne 08/08/2009 la 10:52

    To brushvox:

    Please, câte lucruri mă apuc eu să fac, şi până la urmă nu fac nimic. 😆 Cât despre desenat, mi-ar plăcea să iau lecţii undeva, că simt eu că nu mă descurc chiar aşa de bine. Cunoştiinţele mele în această materie se apropie vertiginos de zero. 😆

  13. 13 swordsmaster 08/08/2009 la 17:46

    Eu cred ca ar trebui sa faci benzi desenate in care toate personajele sa semene cu Joker din „The dark knight”.

    Pacat ca Heath Ledger „a trecut dincolo” :(…serios ca as fi facut un cult pentru el.

    Suna ciudat sa faci un cult dintr’un mort,si mai ciudat sa faci un cult din actorul care a jucat in „Brokeback mountain” =)).

    Revenind la desene,da…foarte tari…mai tii minte ce efuziv ma manifestam cand vedeam „picior in blender” =))

    da,prima concluzie:benzi desenate cu joker.
    a doua concluzie:”Why so serious?”

    Hai,fa un mic efort si deseneaza’l pe Joker…sau in fine…ceva care sa aiba zambetul ala malefic :X8->

    (btw…zici ca’s gay sau retardat dupa commentu’ asta :|…cred ca ledger e de vina :)) )

  14. 14 Roxanne 08/08/2009 la 18:24

    To swordmaster:

    Hei, şi mie îmi place The Joker. 🙂

  15. 15 Toasted Bread 08/08/2009 la 20:23

    uuu @-) … batman…mereu m.a fascinat gotham…are o alura steam.punk spre industrial…si in beyond a fost dus spre cyber.punk ceea ce e cam lame :|…goodbye dark.themed city…de ce am spus asta? pai sti…’caracterele’ tale ar putea presta foarte bine sub forma unor eroi negativi, ai orasului…sa fi erou negativ nu inseamna neaparat sa fi rau…si totusi…’don.t you ever die, batman?’ – batman: arkham asylum…hmm…am observat ca in ultima vreme tot mai multi sunt atrasi de benzi desenate…nu sunt singurul, yey!!! 🙂

  16. 16 Roxanne 09/08/2009 la 11:14

    To Toasted Bread:

    😆

  17. 17 Federico Zarco 09/08/2009 la 20:35

    Strange drawings. i like them.

  18. 18 Roxanne 09/08/2009 la 20:37

    To Federico Zarco:

    I’ll take it as a compliment. Thanks. 😀

  19. 19 eu 09/08/2009 la 21:50

    mai invata si tu niste anatomie ca prima zici ca-i decupata si facuta din carton presat.

  20. 20 Roxanne 09/08/2009 la 21:54

    To eu:

    Ai auzit de abstract? 🙂

    O seară faină. :mrgreen:

  21. 21 eu 09/08/2009 la 22:16

    :)) din ce vad eu, omu’ face pictura suprarealista, nu abstracta, si la el se vede anatomia. daca tot il admiri invata de la el ;).

    http://arthistory.about.com/cs/reference/a/art_history_one_4.htm

    un pic de istoria artei si un pic de anatomie nu strica nimanui ;). in fine, abstractul reda un concept, o idee. tu cati ani ai?

  22. 22 Roxanne 09/08/2009 la 22:26

    To eu:

    Te-ai simţi mai bine dacă aş recunoaşte că nu deţin niciun fel de teorie? 😀 (Am mai spus asta şi mai sus)
    Şi uite, de ce desenele mele ar trebui să se încadreze undeva? E pur şi simplu o măzgăleală pe hârtie, cel puţin deocamdată, şi nu mi se pare că merită să fie disecată, şi mai ales nu cred că merită să stârnească divergenţe.

    Aproape 17, da’ mi s-a dat şi mai mult, din cauza staturii înalte. Unii mi-au spus că mă preocupă nişte chestii care nu-i normal să mă preocupe la această vârsta, şi totuşi nu-mi pot schimba data naşterii. 🙂

  23. 23 eu 09/08/2009 la 22:46

    da, mi-am dat seama, desi nu am citit. daca le consideri pur si simplu mazgaleli pe hartie, e optiunea ta. eu nu ti-am dat decat un sfat.
    🙂 17 era suficient, daca vroiam sa te vad cat de inalta esti iti ceream hi5-u.

  24. 24 eu 09/08/2009 la 22:47

    p.s. nu mi se pare ca ai fi prea mica pt asemenea preocupari, si nici prea mica sa intelegi abstractul.

  25. 25 Roxanne 09/08/2009 la 22:50

    To eu:

    Mersi, am înregistrat în memorie. 🙂 Şi totuşi, am destul timp ca să le fac pe toate.
    Poate mai treci pe aici. 🙂


  1. 1 Pentru că e la modă şi pentru că pot! « Roxanne Stump Trackback pe 12/03/2010 la 21:37

Lasă un răspuns

Let’s Do It, Romania!
I write like
Edgar Allan Poe

I Write Like by Mémoires, Mac journal software. Analyze your writing!

A spus...

Tweet my tweeting twitter

  • "Şi tu ce-ai făcut? Ai continuat să-ţi joci roulul infect, care oricum nu-ţi venea, ba chiar atârna ridicol pe umerii tăi." 6 years ago

Clickuieşte ca să primeşti mail-uri mişto, de la mine pentru tine, cu şi despre blogul ăsta fandosit!

Alătură-te altor 14 urmăritori

Subscribe:

Scurt, foarte scurt istoric


Caut o portiţă deschisă şi un şut în fund (de înaintare).

Banners

widget widget widget widget widget
Created by Roxanne Stump

Cine cauta,gaseste

  • 44,669 amatori
August 2009
L M M M V S D
« Iul   Sep »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

From around the world

free counters

Diverse

OURWORLD


