Cum ar fi dacă…

Un nou joc.

Să vă spun cum funcţionează. Fiecare continuă fraza „Cum ar fi dacă…” cu ceva stupid. Ceva foarte stupid.

„Cum ar fi dacă în loc de cap, am avea cu toţii banane uriaşe?”

„Cum ar fi dacă am avea ca animale de companie dinozauri mâncători de cuptoare cu microunde?”

Din păcate, de la acest joc nevinovat am ajuns la crudul adevăr. Am zis: „Cum ar fi dacă toţi politicienii ar arăta ca Michael Jackson?” şi am ajuns la concluzia că politica este exact ca Jacko: moartă. 😆

Have fun! Aştept commenturi cu alte continuări 😀

6 Responses to “Cum ar fi dacă…”


  1. 1 alexxx 06/08/2009 la 23:16

    Cum ar fi dacă ar exista reîncarnare iar intr-una din vieţi m-aş reîncarna intr-un… copac… care să traiască vreo 500 de ani?
    Plictisitor…cred…

  2. 2 Roxanne 07/08/2009 la 11:22

    To alexxx:

    da, cred că ar fi cam plictisitor. 😆

  3. 3 swordsmaster 09/08/2009 la 14:30

    cum ar fi daca as fi Fiinta Suprema la care sa se inchine toti…b-)?

    si apropos de reincarnare…eu as vrea sa ma reincarnez intr’un caine…viata de caine…fata de caine! :))

  4. 4 Roxanne 09/08/2009 la 14:38

    To swordsmaster:

    Ehe, Cristi, şi eu visam să fiu Dumnezeu. Sau cel puţin, mi-ar fi plăcut ca glumele cu Chuck Norris să fie… cu mine! xD 😆

  5. 5 Lox. 20/09/2009 la 16:10

    Cum ar fi daca am fi nemuritori ? 😕

  6. 6 calindiaconu 30/10/2009 la 19:10

    Cum ar fi daca … la sosirea noastra acasa, aceasta n-ar mai fi acolo unde am lasat-o?
    Mi-a placut treaba cu politica si dinozaurii – http://calindiaconu.wordpress.com/2009/10/30/dinozaurii-si-meteoritul/


Lasă un răspuns

Let’s Do It, Romania!
I write like
Edgar Allan Poe

I Write Like by Mémoires, Mac journal software. Analyze your writing!

A spus...

Tweet my tweeting twitter

  • "Şi tu ce-ai făcut? Ai continuat să-ţi joci roulul infect, care oricum nu-ţi venea, ba chiar atârna ridicol pe umerii tăi." 6 years ago

Clickuieşte ca să primeşti mail-uri mişto, de la mine pentru tine, cu şi despre blogul ăsta fandosit!

Alătură-te altor 15 urmăritori

Subscribe:

Scurt, foarte scurt istoric


Caut o portiţă deschisă şi un şut în fund (de înaintare).

Banners

widget widget widget widget widget
Created by Roxanne Stump

Cine cauta,gaseste

  • 44,619 amatori
August 2009
L M M M V S D
« Iul   Sep »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

From around the world

free counters

Diverse

OURWORLD


