Legile nescrise ale lumii, cum poţi opri timpul, o părere despre viitor şi nimic din toate acestea

Pentru moment, experimentez senzaţia „Ce dracu’ ai de gând să faci cu viaţa ta?”. E o senzaţie ciudată, mai ales că răspunsul întârzie să apară.  Neuronii se joacă liniştiţi în voie în Disney Land-ul din creierul meu, ţopâind pe idei uzate şi folosite în exces. Zboară din sinapsă-n sinapsă, sclipind a bunăstare şi belşug, inhibând micile şi nesemnificativele idei, care s-au strâns toate în lobul occipital, departe de orice fel de activitate, adânc înfipte în praf şi pânze de păianjen sub scheletele ideilor de mult apuse, şi înţepenesc. Şi înţepenesc şi eu cu ele, gândindu-mă că poate căldura e de vină.

Dacă nu poţi să te împotriveşti, las-o baltă. Oricât aş vrea să scot ceva interesant, n-o să meargă; îmbrăcat frumos şi totuşi gol.

Aşa a început să mă preocupe viitorul. Meu, bineînţeles. O fi sunând aşa de bine?

Mă gândeam la ce aş putea să fac ca să-mi câştig existenţa. Pot să accept să devin la fel de mediocră şi de nesemnificativă ca majoritatea rudelor mele, nişte oameni şi atât, care lucrează şi-şi hrănesc copii. Sau pot să nu fac asta. Pot să duc o viaţă interesantă, pot să aleg să fac ceva ce-mi place, nu să fac ce…mai găsesc să fac. Nu vreau să mă plâng. Oricât de rău ar fi, nu vreau să mă plâng.

Şi după ce toată vâlva va înceta, vreau să mă retrag. Undeva departe. Şi să mă pun pe studiat Evul Mediu, care de pe acum mă fascinează. Cu toate poveştile despre magicieni şi creaturi mitice, despre Cavalerii Templieri şi Sfântul Graal. Religii vechi şi credinţe păgâne. Mi-ar plăcea să ajung o băbuţă simpatică care trăieşte într-o casă plină de cărţi şi desene cu balauri.

Şi, inevitabil vine vorba de moarte. Am dezbătut odată cu cineva ideea de ‘cum ţi-ar plăcea să mori’. Am ajuns la concluzia că cele mai interesante metode ar fi prin sinucidere premeditată şi omorât, tot premeditat, pentru că lucrurile gândite sfărşesc cel mai bine. 😆 😀 Sinucidere premeditată, atunci când ai impresia că ai îmbâtrânit, când începi să te simţi ca o plăcintă incapabilă să-şi mai mişte cadavrul prin casă fără ajutorul unui baston. Omorât premeditat, victima unui complot care te are pe tine ca element central. Ah, da, să ajungă cineva să îşi dorească să nu mai trăieşti. Sweet. 😆

A, şi mi-ar plăcea să mă pun pe scris poveşti aberante, ceva la care mă pricep de minune. 😆 Poveşti din Lumea de Purpură. 😀 😀 😀 Gen:

După omorârea talibanilor şi după terminarea sabbat-ului, am simţit nevoia s-o ard în stil german, dând pe gât 3 shot-uri de suc de portocale, în compania prietenilor mei, Nosferatu şi Andrei.

Şi dacă nu te-ai plictisit de atâtea aberaţii pe cm², aş putea continua fără să mă opresc în ritmul ăsta.

12 Responses to “Legile nescrise ale lumii, cum poţi opri timpul, o părere despre viitor şi nimic din toate acestea”


  1. 1 Toasted Bread 02/08/2009 la 19:53

    sa studiezi Evul Mediu?! hmm…fantasy.pur sau steampunk?! desi ultimul e sub-gen fantasy…
    eu cand o sa ajung mare ma fac Bard…uite o idee de ce te.ai putea face cand o sa cresti…

    http://www.easydamus.com/character.html

    sa.mi spui ce ti.a iesit…daca vrei…:)

  2. 2 Roxanne 02/08/2009 la 20:42

    To Toasted Bread:

    DACĂ o să am timp o să răspund şi la 100 alea de întrebări. 😆
    Mi-ar plăcea să studiez Evul Mediu destul de hardcore şi destul de serios, gen om de ştiinţă, nu fairytale stuff. 😆

    Used to be a Heroes III(game) fan. Dar nu mai am parte de el, îl am pe un CD da’ are rezoluţie mică. 😐

  3. 3 Toasted Bread 02/08/2009 la 21:18

    oh my…si tie iti plac TBS.urile?! 😐 credeam ca toti s.au indreptat spre next-gen 😐 to hell with them!!
    I want, you want, we all want retro games back not those cheap photorealistic brainless games! :))
    aaa…si…piratebay…pentru HoMM 3…cam o dau pe IRC…:| ajunge!!!

  4. 4 Roxanne 02/08/2009 la 21:47

    To Toasted Bread:

    IRC? Ok, sunt muuulte lucruri pe care nu le ştiu. 😆
    Ar fi o idee să-l încerc din nou. Ştiu că-mi făcusem şi propriile hărţi! 😆

  5. 5 swordsmaster 03/08/2009 la 15:21

    sa stii ca de curand am experimentat si eu senzatia asta de „ce dracu faci cu viata ta”.

    Ma uitam in oglinda tampit de ideea ca e posibil sa’mi ratez viitorul din cauza unor idei ce sunt perfect rationale,dar nu sunt la acelasi nivel cu capacitatile de rationare ale unora.

    Da,eu unul mi’am prins parul in coada,m’am incaltat si am iesit din casa,indreptandu’ma spre locuri mai lipsite de beton.Da’l in ma’sa de viitor.Intr’o tara unde majoritatea crede in existenta unei fiinte care traieste in ceruri si le decide soarta,e imposibil sa nu’mi gasesc si eu macar o slujba de medic legist,asasin platit sau anticrist.

    Un lucru e cert.Nici revenirea la zeii antici,nici credinta in dumnezeu nu ne va salva de propria ignoranta.Asta ne limiteaza,sa stii.:P

    Si,in legatura cu Evul Mediu…si eu as vrea sa’l studiez…adica l’am studiat…anu’ trecut la olimpiada la istorie am tocit ca un sobolan…”formarea regatelor barbare,imperiul carolingian,feudul..” sincer sa fiu,as studia pana la epuizare „aparitia,apogeul si declinul popoarelor barbare(nordicii 8-> )” intr’o lucrare gen…doctorat :>

    Sal’tare si nu uita…fa’ti rugaciunea inainte de culcare ca altfel te pedepseste doamne-doamne.

  6. 6 Roxanne 03/08/2009 la 15:34

    To swordsmaster:

    Perfectly agree, religia asta nu duce nicăieri. 😀
    Şi în legătura cu rugăciunea de dinainte de culcare…n-o prea fac (deloc 😆 ) cu toate că la spovedanie (doar atunci intru în biserică, odată pe an) spun că o fac 😆

  7. 7 Toasted Bread 03/08/2009 la 19:05

    biserica?! 😐 ultima data cand am fost se uitau toti ciudat la mine DOAR pentru ca am spus: HEEI UITE BENZI DESENATE PE PERETI! oamenii astia n.au simtul umorului…trist 😦

  8. 8 Roxanne 04/08/2009 la 11:18

    To Toasted Bread:

    OML 😆

  9. 9 Un Soricel 04/08/2009 la 14:57

    trebuie sa va contrazic… Antichitatea e mai plina de mister si omul antic .. proaspat iesit din pestera pare atit de plin de umanitatea sa si de dorintza de a rabate pina la dumnezeu fara un telefon mobil ci doar prin el ! … Evul Mediu in barbaria sa are ceva din prezent.. de unde poate si fascinatia ta !!.. castelele si camerele de tortura cred ca vorbesc de fricile cu care ne-am inconjurat..si cit de paminteni am devenit si depindem de acest pamint in loc sa putem trai si in desert !

    Si ca tot vorbeai … legat de sinucidere … se pare ca omul se obinuieste cu viatza treptat … si se pare ca nu prea mai vrea sa se desparta de ea .. poate o fi lenea de a pleca intr-o calatorie careia nu-i sti destinatia !… iar cum tot fluctuam de la melancolie la fericire… pe vorba ta pun …ce te faci daca te sinucizi si-ti pare rau dupa aia ? haha

    la fel …mediocritatea de a tine o familie .. pot sa te asigur ca e grea ! si deci nu e asa mediocra pe cit pare la prima vedere … poate asta te sperie … insa implica iubire mai mult decit crezi si sacrificiu si asta pe acei ‘mediocrii’ din jur ii poate face umani !

    ce lipseste din gindurile tale si chiar doare ca lipseste si generatiei tale ca si generatiei mele… e curajul !!.. curajul ti-ar da viatza care o vrei si rabadarea sa astepti trenul in care vrei sa te urci nu sa iei personalu care toata lumea, vrea nu vrea il ia, si se ‘bucura’ de transportul in comun numit viatza in societatea de consum mai buna mai rea !!

  10. 10 Un Soricel 04/08/2009 la 15:03

    si ca tot am fost sfatos azi pe blat … picatura mea de fericire care e bine sa nu-ti cada in cap de sute de ori pina te prinzi e ca : sclavii fac scalvi .. sau asta vor sa faca din cei din jurul lor .. deci fereste-te de sclavi.. sunt multi si de diverse tipuri si unii iti pot fi chiar prieteni daca nu sefi, mama, sora sau tati !..si aici e vorba de curaj adevarat in idea mea de mai sus!

  11. 11 Roxanne 04/08/2009 la 16:13

    To Un Soricel:

    Pe mine, personal, mă sperie faptul că neajunsurile, suprasolicitarea şi rutina pot distruge un om, şi spun asta bazându-mă pe lucruri pe care le-am experimentat, mai mult sau mai puţin personal. Din această cauză, vreau să-mi controlez singură viaţa, şi e de prisos să spun că e nevoie de ceva curaj, curaj pe care sper să dobândesc, măcar într-o oarecare măsură, odată cu trecerea timpului. 🙂
    În legătură cu Evul Mediu, e puţin cam ciudat când văd că multă lume în jurul meu îl văd doar din punct de vedere istoric, a succesiunii la tron, a lucrurilor plastice. Eu vreau să ştiu secretele, vreau să ştiu miturile, vreau să înţeleg cum funcţiona magia…

    Thnaks for the tips. 😀

  12. 12 competitive intelligence 05/12/2009 la 05:48

    good post

    ]competitive intelligence


Lasă un răspuns

Let’s Do It, Romania!
I write like
Edgar Allan Poe

I Write Like by Mémoires, Mac journal software. Analyze your writing!

A spus...

Tweet my tweeting twitter

  • "Şi tu ce-ai făcut? Ai continuat să-ţi joci roulul infect, care oricum nu-ţi venea, ba chiar atârna ridicol pe umerii tăi." 6 years ago

Clickuieşte ca să primeşti mail-uri mişto, de la mine pentru tine, cu şi despre blogul ăsta fandosit!

Alătură-te altor 15 urmăritori

Subscribe:

Scurt, foarte scurt istoric


Caut o portiţă deschisă şi un şut în fund (de înaintare).

Banners

widget widget widget widget widget
Created by Roxanne Stump

Cine cauta,gaseste

  • 44,619 amatori
August 2009
L M M M V S D
« Iul   Sep »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

From around the world

free counters

Diverse

OURWORLD


