Vara…sună bine!

16 Iulie, şi mie acum mi-a trecut prin cap să fac un  playlist pentru vară! 😆

Cât mai la obiect posibil:

#1 Smash Mouth – Walking On The Sun

Acesta este cu siguranţă track-ul verii mele, l-am ascultat de n ori, unde mai pui că şi telefonu-mi sună aşa 😈

#2 AC/DC – Let’s Get It Up

Ştiu, am cam sărit calu’ cu asta 😯 . Da’ merge, în maşină, pe un drum luuung…

#3 Kasabian – Fast Fuse

British crap, what more can I say? 😎

#4 Lenny Kravitz – California

Vară? California? Pică tocmai la fix. 😀

#5 Blue Oyster Cult – This Ain’t The Summer Of Love

Cum spun unii, clasic. Nu trebuie să ne legăm de prea multe, mai ales vara, nu? 😕

#6 The Cure – The Last Day Of Summer

Mai melancolici, când se va duce căldura şi toată distracţia, şi când frunzele o să înceapă să cadă pe masa de la terasă, you will know that it’s the last day of summer…

#7 Kid Rock – All Summer Long

Epic, deja. 😆

#8 Bruce Springsteen – Born To Run

Always on a rush. Live it while you can 🙂

#9 Electric Six – Improper Dancing

Doar e vară, nu? 😳

#10 Interpol – All Fired Up

Pentru că…mi se pare că merge. 😀

8 Responses to “Vara…sună bine!”


  1. 1 brushvox 16/07/2009 la 21:31

    colorat playlistul, eu azi am dat-o în Jazz, dar îmi trece. 😆
    sunt câteva piese pe care nu le ştiam, fain. 🙂

  2. 2 Roxanne 16/07/2009 la 21:36

    To brushvox:

    Asta am şi vrut, să sar de la o extremă la alta, astfel încât să aleg ceva care ar PUTEA fi ascultat de oricine. 😛

  3. 3 brushvox 17/07/2009 la 15:44

    am transformat playlistu’ în leapşă… 🙂
    ‘neaţa.

  4. 4 tulcealive 18/07/2009 la 10:48

    Daca playlistul de vara e gata, poate acum ne face Primaria si o piscina, sa avem unde savura un cocktail pe ritmul muzicii „prescrise” de tine 🙂

  5. 5 Roxanne 18/07/2009 la 12:34

    To tulcealive:

    Tare mi-e că n-o să fie multă lume de acord cu muzica asta! 😆

  6. 6 tulcealive 03/08/2009 la 23:36

    ce stie lumea asta 🙂

  7. 7 Roxanne 04/08/2009 la 11:19

    To tulcealive:

    Nu comentez. 😆 😆 😆


  1. 1 Summer Breeze, Playlist de vară « Mister Pan(k)sament Trackback pe 17/07/2009 la 14:09

Lasă un răspuns

Let’s Do It, Romania!
I write like
Edgar Allan Poe

I Write Like by Mémoires, Mac journal software. Analyze your writing!

A spus...

Tweet my tweeting twitter

  • "Şi tu ce-ai făcut? Ai continuat să-ţi joci roulul infect, care oricum nu-ţi venea, ba chiar atârna ridicol pe umerii tăi." 6 years ago

Clickuieşte ca să primeşti mail-uri mişto, de la mine pentru tine, cu şi despre blogul ăsta fandosit!

Alătură-te altor 15 urmăritori

Subscribe:

Scurt, foarte scurt istoric


Caut o portiţă deschisă şi un şut în fund (de înaintare).

Banners

widget widget widget widget widget
Created by Roxanne Stump

Cine cauta,gaseste

  • 44,619 amatori
Iulie 2009
L M M M V S D
« Iun   Aug »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

From around the world

free counters

Diverse

OURWORLD


