Viziune bolnavă

Aseară am făcut dintr-un şiret (pe care mi l-a dăruit concetăţeanca mea)  the hangman’s knot. Şi ameninţam că pot să omor pe cineva. Şi mi-a venit în cap un vers de la Kings Of Leon : „You know that I could use somebody” şi pe loc, de inventivă ce sunt, am adaptat în : „You know that I can kill somebody”.

Nu a durat mult până mi-am pus în cap să adaptez ÎNTREAGA melodie la viziunea mea bolnavă. Ce a ieşit: [versurile respectă cu fidelitate ritmul melodiei :D]

I’ve been hanging around
I was looking down at all I see
Dead faces fill the places at the morgue

You know that I can kill somebody
You know that I can kill somebody

Someone like you
And all your friends
And all your cats

Headless lovers
Walking freely
On the street

You know that I can kill somebody
You know that I can kill somebody
Someone like you

All the night
While I’m killing up
You cannot sleep

I’m starting wars
To kill the poets
Start to weep

I hope it’s gonna make you notice
I hope it’s gonna make you notice
I’ll kill you
I’ll kill you

I’ll kill you and somebody

I’ll kill you and somebody
I’ll kill you and somebody
I’ll kill you and somebody

I’ve been killing around
Always looking for another pray

PS: Nu sunt fană Kings Of Leon. Prea comercial pentru mine. 🙂

6 Responses to “Viziune bolnavă”


  1. 1 brushvox 12/07/2009 la 09:09

    ‘neaţa. eu sunt fan Kings Of Leon, dar apreciez umor adaptării. 😀

  2. 2 brushvox 12/07/2009 la 09:10

    ups! I did it again! „umorul”.

  3. 3 Roxanne 12/07/2009 la 15:13

    To brushvox:

    Thanks! 😀 Mă gândeam chiar să fac rost de un negativ şi să fac o înregistrare, ceva. Sau…nu :))

  4. 4 Un Soricel 14/07/2009 la 13:16

    s-ar zice ca esti fan …the Killers… haha .. asta de la un fan Kings of Leon.. cred ca sunt inca cea mai fresh trupa in multi ani..

  5. 5 Roxanne 14/07/2009 la 13:20

    To Un Soricel:

    Da, sunt fan The Killers. 🙂 Da’ n-am nimic cu KoL 😛 (cu Paramore şi celelalte emoiziuni am ceva :|). Doar că îmi plac muuult parodiile 😀


  1. 1 Pentru că e la modă şi pentru că pot! « Roxanne Stump Trackback pe 12/03/2010 la 21:37

Lasă un răspuns

Let’s Do It, Romania!
I write like
Edgar Allan Poe

I Write Like by Mémoires, Mac journal software. Analyze your writing!

A spus...

Tweet my tweeting twitter

  • "Şi tu ce-ai făcut? Ai continuat să-ţi joci roulul infect, care oricum nu-ţi venea, ba chiar atârna ridicol pe umerii tăi." 6 years ago

Clickuieşte ca să primeşti mail-uri mişto, de la mine pentru tine, cu şi despre blogul ăsta fandosit!

Alătură-te altor 14 urmăritori

Subscribe:

Scurt, foarte scurt istoric


Caut o portiţă deschisă şi un şut în fund (de înaintare).

Banners

widget widget widget widget widget
Created by Roxanne Stump

Cine cauta,gaseste

  • 44,669 amatori
Iulie 2009
L M M M V S D
« Iun   Aug »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

From around the world

free counters

Diverse

OURWORLD


