Trece timpul. Nu mă luaţi în serios.

A trecut un pic mai mult de jumătate de an de când am scris primul meu post pe acest blog.

Am învăţat, în acest timp, câteva şiretlicuri. Am învăţat că nu trebuie să te aştepţi ca prea multă lume să te citească. Am învăţat că…nu poţi schimba prea multe lucruri doar aşternând câteva cuvinte virtuale.

Am auzit, de unii, care şi-au deschis blog şi s-au bazat doar pe prieteni şi pe click-urile lor, pe „faima” şi „renumele” lor; cei care îi citesc, accesează blogul doar pentru că este vorba de acel „X”.

La mine, well, nici măcar prietenii nu mă citesc. Şi totuşi, am strâns până în momentul de faţă  4 621 de vizualizări (probabil unice), cu măcar 20, dacă nu şi 40-50, uneori 100 pe zi. Am observat oameni care au revenit. Am auzit de unii care îşi omorau plictiseala cu poveştile mele aberante.

Am mai strâns şi 115 comentarii la 57 de posturi, cu 12 pagini încadrate în 5 categorii mari şi late, etichetate cu 313 tag-uri.

Unii mi-au spus că scriu lucruri drăguţe. Alţii mi-au zis că au rămas surprinşi.

Un lucru am aşteptat, dar din fericire realitatea m-a pocnit repede: am vrut ca măcar câteva lucruri scrise aici să rămână. Dar, uite, blogul e doar blog, n-are nimic special şi nu transmite nimic, defapt, oricât de mult s-ar dezvălui pe sine autorul. Ce e scris, e doar scris pe aceste pagini virtuale, şi nu se întipăreşte nicăieri. Nimănui nu-i pasă; e doar interesant, de actualitate, amuzant, şi ocupă cele 5 minute pe care cineva şi le acordă după ce a gătit, a citit o carte sau a făcut o tură în jurul parcului. Cum zicea un tip la ‘Parte De Carte’, blogul nu e literatură ca să influenţeze. Numai articolele informative atrag, într-un mod mai special. Articolul meu cu ‘cioara fantastică’ a adunat singur 910 vizualizări, depăşind detaşat pagina mea de introducere, cu 192 de vizualizări nenorocite. La fel şi articolele despre The Who, despre Ziua Zero de la B’Estfest, despre Free Hugs Day în Tulcea, despre Cătălin Ionuţ Florea, au depăşit cu mult articolele care aveau o încărcătură mai semnificativă, şi oarecum filozofică, cum ar fi E o diferenţă, bă boule, A trăi într-un oraş mic: cui îi pasă?, I will battle for the sun and I won’t stop until I’m done, Ceva gânduri revoluţionare dar nu prea mobilizatoare, Toma Necredinciosu’, Gigi Contra şi cele 3 tipuri de tupeu, De-ar fi vorba numai despre mâini aspre, Sunteţi nişte oameni prea tragici pentru gustul meu, The pros and cons of plastic, Teoria memoriei condiţionate, Un microcostum, Veniţi, disecăm creieri!

E o lecţie bine învăţată, dar pur şi simplu nu mă pot abţine, şi acum, când jumătate din creierul meu este atent la sărbătoarea de comemorare a lui Jakco, mi-a venit o nouă idee în legătură cu superficialitatea cu care ne tratăm unii pe alţii. Dar asta în viitor.

Un lucru e cert, I’m here to stay. Şi nu se ştie dacă voi renunţa, pentru că acesta este unul dintre puţinele lucuri de care m-am ţinut şi care par să fie durabile. Fie că mă citeşti, fie că ai intrat aici doar ca să-ţi lăfâi orgoliul, eu rămân în câştig pentru că o parte din goal-ul meu s-a împlinit.

Peace.

JD801552

Rămân plodul vostru ciudat. Oricât de mult aţi vrea să scăpaţi de mine.

11 Responses to “Trece timpul. Nu mă luaţi în serios.”


  1. 1 TheNutz 08/07/2009 la 10:39

    😀 da’ dece ti-ai facut blogu?

  2. 2 Roxanne 08/07/2009 la 11:53

    To TheNutz:

    Ca să-mi hrănesc orgoliul. 😀

  3. 3 TheNutz 08/07/2009 la 12:04

    si functioneaza?
    cum a fost la b’fest?

  4. 4 Roxanne 08/07/2009 la 12:06

    To TheNutz:

    De minune! 🙂
    Păi, cum să fie…genial! Primul meu concert serios…n-o să-l uit niciodată 😀
    Details at:
    https://roxannetrohmaniac.wordpress.com/2009/07/03/loc-de-ploaie-si-killaraie-dupa-un-umblet-prin-bucuresti/

  5. 5 Un Soricel 08/07/2009 la 14:43

    ce ramine nu este niciodata ce te astepti… in final e vorba daca scrisul iti da ceva si tie … nu doar iti ia. deci ti-ai hranit orgoliu flamind sau poate ai aflat ca nu asta era foamea care te rodea ? personal n-as putea scrie un blog decit pentru mine !

  6. 6 Roxanne 08/07/2009 la 14:53

    To Un Soricel:
    Întotdeauna am scris despre lucruri care m-au interesat, care m-au afectat, sau pur şi simplu despre lucruri care-mi plac, epntru a le împărţi cu alţii. Nicidecum n-am scris doar pentru mine, chiar sună prostesc să-ţi deschizi un blog pentru asta :)).
    Am fost naivă la început, crezând că voi stârni ceva,orice…Şi pe parcurs am aflat că e nevoie de ceva mai mult decât un blog ca să mişti un pic lucrurile. Asta m-a cam ros, dar mi-a trecut repede, şi sper că timpul will work its magic :D.
    Treaba cu orgoliul, nu mă lua în serios, e doar ironie, e felul în care îmi explic înverşunarea în anumite privinţe…şi nici măcar nu e adevărat, dar sună bine, şi în felul ăsta le închid şi fleanca rău-voitorilor.

  7. 7 brushvox 09/07/2009 la 07:54

    mă bucur că rămâi. 🙂 ‘neaţa.

  8. 8 pasarila 11/07/2009 la 19:24

    E greu sa te impui in blogosfera daca nu esti cineva. Ceilalti trebuie sa traga tare pentru a se afirma. Oricum, bafta ca ai ramas !

  9. 9 Roxanne 12/07/2009 la 15:15

    To pasarila:

    Cum am mai spus, nu scăpaţi de mine! 🙂


  1. 1 Blogroll de joi « Mister Pan(k)sament Trackback pe 09/07/2009 la 09:03
  2. 2 Mori! – să ştii că-mi pare rău « Roxanne Stump Trackback pe 09/07/2009 la 18:30

Lasă un răspuns

Let’s Do It, Romania!
I write like
Edgar Allan Poe

I Write Like by Mémoires, Mac journal software. Analyze your writing!

A spus...

Tweet my tweeting twitter

  • "Şi tu ce-ai făcut? Ai continuat să-ţi joci roulul infect, care oricum nu-ţi venea, ba chiar atârna ridicol pe umerii tăi." 6 years ago

Clickuieşte ca să primeşti mail-uri mişto, de la mine pentru tine, cu şi despre blogul ăsta fandosit!

Alătură-te altor 14 urmăritori

Subscribe:

Scurt, foarte scurt istoric


Caut o portiţă deschisă şi un şut în fund (de înaintare).

Banners

widget widget widget widget widget
Created by Roxanne Stump

Cine cauta,gaseste

  • 44,669 amatori
Iulie 2009
L M M M V S D
« Iun   Aug »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

From around the world

free counters

Diverse

OURWORLD


