Scumpete, mă simt de milioane

Memento:

Blog – Lasă-te, fată, de Cola. Nu vezi că ficatul iar a început să-ţi facă fiţe? Tu’s traista mă-tii, râdeai de Minculescu… Să văd ce-o să mai râzi acum, că ţie statu’ n-o să-ţi plătească operaţia în străinătate, că doar nu eşti vreun (sex) simbol al României!

Nu mă acuzaţi că vorbesc singură. În ultimele zile, lucrurile au mers suspect de bine, atât de bine încât am devenit cam sceptică şi încep să cred că am făcut un pact cu BeelZeBoss, şi urmează ca într-o săptămână să-i dau partea lui din înţelegere: ori un Twix King Size (adică sufletul meu, domnu’ Dan), ori ficatul. Sincer, de ficat nu mai am nevoie; Twix e ca aerul.

Da, m-am angajat. Cam mult spus,da’ na, e job nene! Ce fac? Stau la un fluturaş de vorbă cu maşinile din oraş şi le propun să-şi facă un CASCO la Astra.

Altceva. Aha, crudul adevăr:

NENOROCIŢILOR, MERG LA B’ESTFEST!

*şi acum ţopăie de fericire şi scoate limba la monitor, şi monitorul o înjură*

Vă rog să nu mă urâţi prea tare. O să aveţi şi voi ocazia! Deocamdată, e rândul meu să dau din coate să ajung cât mai aproape de scena Romtelecom din parcarea C de la Romexpo ca să-l văd pe Brandon Flowers făcând ce ştie el mai bine să facă: (blow job) adică să cânte.

Deci, cum spuneam, nu că pare că am făcut o înţelegere cu BeelZeBoss? (pentru NE-fanii Tenacious D, BeelZeBoss e porecla dată de Jack şi Kyle lui Bezebut. Şi dacă nu ştii cine e Belzebut, poţi dracului să te împuşti.[punct])

Îmi scuzaţi acest articol care pare outta the ordinary. Deasemenea şi add-urile mai exagerate şi comentariile răutăcioase.

Randoms:

Azi mi-am amintit de o reclamă care mi-a înseninat de fiecare dată ziua:

..şi am dat de o poză care chiar face milioane:

JD801684

„Băi, ce e asta de după dulap? Aoleu. Roxana, Roxana…E 40%!!!”

„Bun, bun. Mâine dimineaţă, cu cafea.”

2 Responses to “Scumpete, mă simt de milioane”


  1. 1 Schoolgirl 26/06/2009 la 10:59

    In primul rand scuze ca sunt offtopic:)
    Arunca te rog o privire si aici : http://schoolgirlswardrobe.blogspot.com/

    Poate gasesti ceva pe gustul tau.
    Multumesc.
    PS: Daca doresti un schimb de link-uri, anunta-ma , te rog, pe email.

  2. 2 Licurici 26/06/2009 la 19:17

    see you there, hun! 🙂


Lasă un răspuns

Let’s Do It, Romania!
I write like
Edgar Allan Poe

I Write Like by Mémoires, Mac journal software. Analyze your writing!

A spus...

Tweet my tweeting twitter

  • "Şi tu ce-ai făcut? Ai continuat să-ţi joci roulul infect, care oricum nu-ţi venea, ba chiar atârna ridicol pe umerii tăi." 6 years ago

Clickuieşte ca să primeşti mail-uri mişto, de la mine pentru tine, cu şi despre blogul ăsta fandosit!

Alătură-te altor 15 urmăritori

Subscribe:

Scurt, foarte scurt istoric


Caut o portiţă deschisă şi un şut în fund (de înaintare).

Banners

widget widget widget widget widget
Created by Roxanne Stump

Cine cauta,gaseste

  • 44,619 amatori
Iunie 2009
L M M M V S D
« Mai   Iul »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

From around the world

free counters

Diverse

OURWORLD


