E o diferenţă, bă boule!

Am fost catalogată ca fiind Ms. Perfection, care-şi odihneşte măruntaiele pe un jilţ undeva deasupra capetelor tuturor şi care nu se sinchiseşte să se coboare la nivelul problemelor existenţiale pământeşti. Şi asta pentru că am tot timpul o soluţie mai bună.

Bă, boule.

Ţi-a vorbit cineva de perfecţiune şi de caz ideal? Da, poţi spune despre mine că mă îndrept tot timpul înspre cazul ideal. Dar nu înţeleg unde vezi tu perfecţiune. Ba chiar mi-ar place să zic că sunt o fană a imperfecţiunilor.  Imperfecţiunile te fac special, original, unic. Da, poţi spune că am o obsesie cu unicitatea asta. Poate asta te face să crezi că tind spre perfecţiune; că tocmai faptul de a fi original mi se pare aproape divin. I’ve got news for you: treaba nu stă aşa. Nu consider că dacă mă diferenţiez de toată lumea sunt perfectă. Aşa-mi hrănesc eu orgoliul, dar asta e cu totul altă poveste. În niciun caz nu mă simt undeva mai presus sau mai open-minded, sau mai perfectă.

Ţi-am explicat cum stă treaba cu perfecţiunea asta. Acum să-ţi spun câte ceva despre cazul ideal. Dacă ar fi să întocmesc un fel de ” axă a perfecţiunii”, cazul ideal se apropie de perfecţiune. Idealul va fi întotdeauna bun numai pentru o parte. Spre exemplu, idealurile tale în viaţă sunt ideale numai pentru tine. Ele nu afecteză cu nimic pe oricine altcineva din afara lumii tale, ba chiar pentru unii ar putea fi o adevărată damnare. Pe când, perfecţiunea nu afectează un individ, nici măcar un cerc restrâns, perefecţiunea tinde să cuprindă tot’ omul, sau măcar tot’ omul interesat. Deasemenea, perfect înseamnă fără cusur, ceva care nu poate fi condamnat din niciun punct de vedere, o întruchipare a voinţei divine. Idealul va fi valabil numai pe un singur front. Idealul va fi tocmai ce îţi dă impresia de perfecţiune la început, impresie care se schimbă uşor odată cu trecerea timpului şi cu dobândirea de noi cunoştiinţe, din momentul în care toate defectele ies la suprafaţă. Da, poţi spune că „în tot binele există un rău”, şi asta tocmai pentru că perfecţiunea…well, nu poate fi definită, pentru că de 5 milioane de ani de când există Pământul (nu vreau să deschid vreun subiect religios) nu s-a întâlnit vreun lucru / vreo fiinţă / vreun fenomen / orice altceva care să nu aibă vreo hibă. Aşa pot afirma că termenul de „perfect” nici nu există, având în vedere că reprezintă doar absenţa defectelor. Pe când idealul, cazul ideal, împrejurările ideale, ş.a.m.d  sunt cât se poate de veridice, şi tocmai acest ideal ne amăgeşte şi unora le dă speranţa de a mai crede în perfecţiune.

Ca să-ţi dovedesc că ştiu foarte bine care este diferenţa dintre cei doi termeni, voi aplica „legea” în lumea mea. Sunt persoane care se preocupă cam mult de viaţa mea. Şi nu o zic în sensul bun al lucrurilor, nu. Se pare că este un adevărat game să te legi de mine, mai exact de lucurile astea de suprafaţă, pe care orice boschetar îşi permite să le comenteze, fără să-şi supună neuronii la un efort prea mare, defapt fără să-i supună la vreun efort at all. (Bine, aici intervine şi teoria normalului, dar asta e o problemă pe care o voi dezbate cu altă ocazie). Ideal ar fi că ăştia să înecteze să mă mai sune cu număr ascuns şi să-mi zică aceeaşi clişee care, sincer, nu mă plictisesc atât de tare pe cât îmi provoacă un sentiment de milă. Perfect ar fi dacă oamenii n-ar mai fi atât de limitaţi, atât de închişi, atât de conservatori şi atât de înverşunaţi împotriva semenilor lor.

Alte exemple? Uite, hai să mă limitez la chestii d-astea mai lumeşti

Ai văzut filmul SexDrive? Da, o comedie din-aia idioată, cu şi despre loseri care vor să get laid. Ideal ar fi fost ca tipa cu care vorbea Ian pe net să fi fost o ea. Perfect ar fi fost ca toate tipele hot de pe net să fie într-adevăr tipe şi să şi fie willing să şi-o tragă cu slăbănogi disperaţi ca Ian.

Dai la facultate. Ideal ar fi să te duci într-un oraş unde ai nişte rude, sau unde cunoşti pe cineva, sau unde au loc o groază de petreceri tari. Perfect ar fi să nici nu fii nevoit să faci facultate, să fii atât de deştept încât să-ţi ţii creierul într-un vas separat pentru că n-ar avea loc în capul tău minuscul.

Te duci în concediu. Ideal ar fi să ai destul de mulţi bani ca să-i poţi cheltui pe orice porcărie. Perfect ar fi ca viaţa ta să fie un etern concediu.

Bei o bere. Ideal ar fi să fie rece. Perfect ar fi să fie vară tot timpul şi berea să fie ţinută în iceberguri.

Te cerţi cu cineva. Ideal ar fi să vă împăcaţi. Perfect ar fi dacă nici n-ar exista ceartă.

Ideal ar fi să nu mai fie un al treilea război mondial. Perfect ar fi dacă ar exista pacea mondială.

Începi să înţelegi? Da, nu cred în perfecţiune. Însă aspir la cazurile şi împrejurările ideale. Tu le-ai sesizat vreodată? Te-ai bucurat de ele?

PS: Şi nu-mi mai spune mie că stau cu nasu’ pe sus. Tu foloseşti un băţ  ca să te scobeşti în nas.

2 Responses to “E o diferenţă, bă boule!”


  1. 1 tulcealive 18/07/2009 la 10:54

    Cand cineva vorbeste de caractere si de a fi original nimeni nu se arunca la commenturi . 🙂 Dar ne-am obisnuit deja

  2. 2 Roxanne 18/07/2009 la 12:36

    To tulcealive:

    E un subiect delicat. 😳


Lasă un răspuns

Let’s Do It, Romania!
I write like
Edgar Allan Poe

I Write Like by Mémoires, Mac journal software. Analyze your writing!

A spus...

Tweet my tweeting twitter

  • "Şi tu ce-ai făcut? Ai continuat să-ţi joci roulul infect, care oricum nu-ţi venea, ba chiar atârna ridicol pe umerii tăi." 6 years ago

Clickuieşte ca să primeşti mail-uri mişto, de la mine pentru tine, cu şi despre blogul ăsta fandosit!

Alătură-te altor 14 urmăritori

Subscribe:

Scurt, foarte scurt istoric


Caut o portiţă deschisă şi un şut în fund (de înaintare).

Banners

widget widget widget widget widget
Created by Roxanne Stump

Cine cauta,gaseste

  • 44,669 amatori
Iunie 2009
L M M M V S D
« Mai   Iul »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

From around the world

free counters

Diverse

OURWORLD


