B’Estfest, care-mi da 130 de lei?

Probabil că v-aţi obişnuit cu numele grele care vin să performeze pe scena B’Estfest.

Anu’ ăsta vreau şi eu. Că tot n-ajung la Placebo pe 21, măcar să am ocazia să-i văd pe cei de la The Killers :X :X pe 1!.

Programul e cam aşea:

Aş vrea ca cineva să-mi expilce care-i faza cu scena Romtelecom şi Ciuc. Adică, ce!? Nu pot să asist şi la concertul celor de la Snails şi la concertul The Killers?! Crap, nimic nu-i coreeect!

Probabil, observaţi numele grele din sfera metalului care îşi vor face apariţia pe scenă. Până şi fosilele de la Manowar vin.

Eu îmi exprim sincerele regrete că nu sunt şanse să-i văd pe AB4 :X, The MOOod, Grimus [care-mi plac la nebunie], Les Elephants Bizarres, şi (poate) Alternosfera.

Dă-o naibii de treabă! O să fie genial! Mă roooog la…nu ştiu, la orice, numai să ajung să urlu cât mă ţin plămânii de tare „You sit there in your heartache / Waiting on some beautiful boy to / To save you from your old ways / You play forgiveness /Watch it now / Here he comes” odată cu Brandooooon! „I got soul but I’m not a soldier”!!!!!!


4 Responses to “B’Estfest, care-mi da 130 de lei?”


  1. 1 adi 11/06/2009 la 17:39

    scenele sunt amplasate una langa alta, asa ca nu vei pierde nimic pentru ca nu se suprapun cantarile. se castiga insa prin faptul ca timpii morti datorati pregatirilor fiecarei trupe sunt anulati. daca nu vrei sa prinzi loc in primul rand in fata scenei, te poti deplasa lejer spre stanga si spre dreapta ca sa nu pierzi vreun concert. sau te asezi exact intre scene 🙂

  2. 2 Licurici 14/06/2009 la 19:50

    nu promit inca, dar poate reusesc sa-ti fac rost de-un bilet. discutam mai multe pe mail, daca doresti 🙂

  3. 3 ted 17/06/2009 la 14:07

    eu vreau cu disperare la Patrice 😦

  4. 4 Roxanne 17/06/2009 la 15:06

    To Ted:

    Stai departe de Bucale? 🙂


Lasă un răspuns

Let’s Do It, Romania!
I write like
Edgar Allan Poe

I Write Like by Mémoires, Mac journal software. Analyze your writing!

A spus...

Tweet my tweeting twitter

  • "Şi tu ce-ai făcut? Ai continuat să-ţi joci roulul infect, care oricum nu-ţi venea, ba chiar atârna ridicol pe umerii tăi." 6 years ago

Clickuieşte ca să primeşti mail-uri mişto, de la mine pentru tine, cu şi despre blogul ăsta fandosit!

Alătură-te altor 15 urmăritori

Subscribe:

Scurt, foarte scurt istoric


Caut o portiţă deschisă şi un şut în fund (de înaintare).

Banners

widget widget widget widget widget
Created by Roxanne Stump

Cine cauta,gaseste

  • 44,619 amatori
Iunie 2009
L M M M V S D
« Mai   Iul »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

From around the world

free counters

Diverse

OURWORLD


