Tribute

Poate ca ati auzit de Demonoid, un fel de God al torrenturilor. Si daca ati auzit de el, probabil ca stiti ca are inregistrarile inchise. Da, dom’le, e adevarat!

De ce imi place mie Demonoid? Pentru ca aici chiar gasesc ce caut! Ok, acum o sa ziceti: „Ce dracu cauta asta de nu gaseste pe sutele de site-uri de torrenturi?” Pai, uite, chestii ciudate. Azi am avut NOROCUL CHIOR sa gasesc download-uri care nu necesita inregistrare, si da-i omule si cauta The Black Heart Procession. Si, ce sa vezi? Torrent cu intreaga discografieee! Helloooo! E de neconcepuuuut! ‘The Spell’ se gaseste relativ usor, fiind si cel mai recent album [cu toate ca tre’ sa downloadezi vreo 3 zile], daaaar restu’? Huh? Nicaieri! Decat pe Demonoid :>. Da, am crezut ca nu-i adevarat! Downloadez chiar in momentul acesta cu 6kb/s, si probabil ca voi downloada inca cateva zile bune, dar merita asteptarea pentru ca nu mai poate fi gasita nicaieri altundeva.

[Da, da, sunt mai Indie, so what?:|]

Si daca tot am avut norocul sa prind aceasta super-oferta, m-am pus sa caut Manic Street Preachers. Ce sa vezi? Discografia in mai putin de 5 minute!!! Sa mai mentionez si de Silverchair? :”>

Cu aceata ocazie, le urez sanatate celor doi useri, Axxo si Klaxxon, pentru ca pun la dispozitie un numar impresionaaaant de filme de o calitate excelentaaaa! Chiar ieri am vizionat Walk Hard: The Dewey Cox Story, [un film pe care am incercat sa-l vad de alte doua ori] o satira la viata unui rockstar, un pamflet al filmului biografic Johnny Cash Walk The Line, putin cam ciudat si nu chiar atat de comic, insaaaaaaaaa cu o calitate a imaginii superioara.

Poate ma trezesc ca vine politia la mine la usa ca downloadez ilegal :|.

5 Responses to “Tribute”


  1. 1 brushvox 04/05/2009 la 03:55

    acum m-ai făcut să intru iar pe Demonoid, n-am mai intrat de câteva luni şi să dau jos The Black Heart Procession… ha ha ha. Eu caut noul Green Day, dar deocamdată nu e nicăieri…
    ‘neaţa.

  2. 2 roxannetrohmaniac 05/05/2009 la 19:37

    Intr-adevar, ’21st Century Breakdown’ este inca un mister :)). Am reusit, totusi, sa dau de un torrent cu noua melodie ‘Know Your Enemy’ si cu melodia care da numele albumului, dar…atat. Still waiting 🙂

  3. 3 TheNutz 07/05/2009 la 19:49

    Cum nu e ThePirateBay cel mai tare? Eu asa credeam
    http://thepiratebay.org/search/The%20Black%20Heart%20Procession/0/99/0

  4. 4 roxannetrohmaniac 07/05/2009 la 19:54

    To TheNutz:

    Ha! N-are intreaga discografie ca pe Demonoid :)>-

  5. 5 brushvox 10/05/2009 la 16:31

    am dat jos joi si Green Day tot albumul (am si scris azi) si tot joi a ajuns si The Black Heart Procession… a durat ceva… 🙂
    o seară faină!


Lasă un răspuns

Let’s Do It, Romania!
I write like
Edgar Allan Poe

I Write Like by Mémoires, Mac journal software. Analyze your writing!

A spus...

Tweet my tweeting twitter

  • "Şi tu ce-ai făcut? Ai continuat să-ţi joci roulul infect, care oricum nu-ţi venea, ba chiar atârna ridicol pe umerii tăi." 6 years ago

Clickuieşte ca să primeşti mail-uri mişto, de la mine pentru tine, cu şi despre blogul ăsta fandosit!

Alătură-te altor 15 urmăritori

Subscribe:

Scurt, foarte scurt istoric


Caut o portiţă deschisă şi un şut în fund (de înaintare).

Banners

widget widget widget widget widget
Created by Roxanne Stump

Cine cauta,gaseste

  • 44,619 amatori
Mai 2009
L M M M V S D
« Apr   Iun »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

From around the world

free counters

Diverse

OURWORLD


