Viaţa mondenă românească: un maglavais comic

E probabil 9 jumate seară şi mda, mă aflu pe faleză. Nici naiba. Doar eu şi compatrioata mea de suferinţă. Nu, mint. Mai trece din când în când câte-un călător întârziat, încă ameţit din cauza vitezei pe care a imprimat-o tembelul de la volanul microbuzului.

Şi cum ziceam, nici naiba. Evident, se instaleză starea de plictiseală. Până când prietena mea îmi împărtăşeste ‚admiraţia’ ei pentru fiul principelui Radu, Nicolae [care cică-şi spune Nicolas pt că a trăit mult timp în Anglia sau ceva de genu’]. Eu nu mă pot abţine să nu-i zic cât de mult îmi place reclama aia de la telefoane [sau naiba ştie ce], aia în metrou. Şi tata a zis că e drăguţă. Dar ea îmi dă peste nas că tipu’ din reclamă nu-i nici măcar vedetă.

„Şi tu acuma! Îmi pare rău, dar noi mediocrii ne limităm la actori, reclamişti, cântăreţi, nimicuri d’astea. Nu ca tine. Prinţi şi prinţese!”

„Ce dracu?”

„Fată, tu de pe ce planetă vii? N-ai auzit de stalkers?”

„Hai mă! În România?”

„Da bre! Uite, luăm un sex-symbol din’ăsta din România. Moga.”

„Moga? Ăla sex-symbol, măăăă??” şi râde isteric. Cred că s-a auzit până-n celălalt capăt al falezei.

„Da, mă, Moga. Uite, o tipă care e super-înnebunită după piticul ăla. Îi gaseşte adresa, pac-pac, ajunge la vila/casa/garsoniera lu’ ăla. Intră pe geam şi se bagă în patu’ lui. Vine piticu’ speriat, îi cad chiloţii de frică, cheamă poliţia care o ridică pe aia, jumate goală, şi-o duce la secţie şi-o bagă în celulă cu unu’ de 2 metri…”

„Staaai! Ăia nu bagă o femeie cu un bărbat în celulă.

„Da’ n-a băgat-o de tot în puşcărie. A dus-o acolo, la secţie, unde au o celulă unde îi ţin p’ăştia până…eh, dracu ştie. Lasă-mă să continui! Aşa. Unu’ de 2 metri, de 200 de kile, care are o burtă uriaşă, şi e chel, şi are multe tatuaje scârboase. Şi ăla i-o trage în cur. Şi aia la proces zice că a violat-o Moga, şi ăla nu recunoaşte, şi aia îşi susţine ideaa, şi uite aşa apare Moga şi cu moaca lu aia pe prima pagină în toate ziarele şi aşa uită lumea că Gigi e în puşcărie.”

„Ce treabă are Gigi cu asta?” şi iar izbucneşte în râs.

„Păi cam aceiaşi treabă pe care o are Popovici cu Gigi.”

Şi discuţia derivă la Minculescu.

„De ce dracu’ n-a murit?” se revoltă prietena mea

„Femee, tu ai auzit că lui statul i-a plătit tot? Ce Dumnezeu, ăla n-are banii lui?”

„Băăă, tu glumesşti!”

„Nu mă. Uite, cică au dat mii de euro ca să-l ducă pe ăla la mama naibii.”

„Probabil că a stat într-un penthouse!”

„Dăăă. Uite la cine dă statu’ bani.”

„Ai mă, Roxana. Ăla e artist, e un simbol al României!”

„Ce simbol, frate? S-a drogat, a băgat bere în el până i s-a umflat burta aia şi i s-a făcut ficatul de 10 kile, ca să-i plătească statu’ să se opereze el, că vezi Doamne e simbol şi nu trebuie să cheltuie din banii lui. Du-te măăă. Uite, Iulian face chetă în toată ţara să strangă doi lei, şi ăsta pocenşte din degete, şi mai că-i linge picioarele şi Băsescu.”

„Şi Naomi s-a dus să strângă bani în Stuttgart să se… opereze!”

„Haaaa. Da. Bună idee. Să facem chetă pentru Naomi. Un ban ca s-o scăpăm pe Naomi de cucu!”

[Prin această cale, îmi cer scuze tutoror locatarilor blocului vis-a-vis de Sindicate pentru că le-am perturbat liniştea sâmbătă seara.]

0 Responses to “Viaţa mondenă românească: un maglavais comic”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Let’s Do It, Romania!
I write like
Edgar Allan Poe

I Write Like by Mémoires, Mac journal software. Analyze your writing!

A spus...

Tweet my tweeting twitter

  • "Şi tu ce-ai făcut? Ai continuat să-ţi joci roulul infect, care oricum nu-ţi venea, ba chiar atârna ridicol pe umerii tăi." 6 years ago

Clickuieşte ca să primeşti mail-uri mişto, de la mine pentru tine, cu şi despre blogul ăsta fandosit!

Alătură-te altor 15 urmăritori

Subscribe:

Scurt, foarte scurt istoric


Caut o portiţă deschisă şi un şut în fund (de înaintare).

Banners

widget widget widget widget widget
Created by Roxanne Stump

Cine cauta,gaseste

  • 44,619 amatori
Aprilie 2009
L M M M V S D
« Mar   Mai »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

From around the world

free counters

Diverse

OURWORLD


