CV: Amator

Vorba suna cam asa:

„In viata, trebuie sa stii totul despre ceva si cate ceva despre tot.”

In incercarea mea de a sti cate ceva despre tot, am esuat in a sti totul despre ceva. Si asta ma face o amatoare. E usor de explicat:

→Sunt o amatoare intr-ale muzicii. Cunosc o groaza de trupe, pe care usor le recunosc si le cataloghez. Recunosc destul de repede un anumit gen de muzica, bazandu-ma numai pe timbrul vocii solistului/solistei si pe riff-uri. Am o oarecare cultura a muzicii zilelor noastre, si, oarecum, a muzicii din 90′.

Problema: Am incercat sa studiez anumite genuri, fara macar sa am cea mai vaga idee cu ce se mananca. Habar nu am cum e sa trudesti pentru a face un track. Nu stiu cat de grea e viata de artist din spatele cortinei, si poate de aici se trage superficialitatea cu care tratez un album muzical; suna bine, are versuri tari, are la baza niste idei geniale => un album tare, o trupa tare, un gen de muzica tare. Dar ce sta la baza lor…ma depaseste.

→Sunt o scriitoare amatoare. Am un fel de roman scris, care insumeaza 100 si ceva de pagini de caiet studentesc. Am cateva poezii in engleza. Am destule incercari in a face versuri pentru melodii (se leaga cu ‚dragostea’ mea pt muzica). Am inceput, pana in momentul de fata, 3 alte povestiri.

Problema: Nu le-am dus niciodata la capat. „Romanul” pe care l-am scris acum 2 ani ma dezgusta acum. E pueril, nu e dezvoltat, are o esenta tare in el…dar nu prea se observa. M-am apucat acum ceva timp sa-l scriu la calculator, dar dupa primul capitol (pe care l-am trimis la Tinere Condeie si n-am primit NIMIC) am lasat-o balta, pentru ca am schimbat PREA mult povestea initiala in tentativa de a-l face mai interesant. La fel s-a intamplat si cu cele 3 povestiri incepute: le-am lasat balta. Cat despre poezii, am doar cateva pe care le-am facut in exces de zel. Iar de versuri,nici nu mai pomenesc! Eu, care acum un an facem o noua „melodie” in fiecare zi, azi…am lasat-o balta (evident).

→Sunt o cinefila amatoare. Am vrut dintotdeauna sa am in plamares o groaza de filme rumegate. Stiu chiar destul de multe. Asta le datorez parintilor mei, pentru ca de la varsta de 6-7 ani m-au pus sa ma uit la tot felul de filme. Poate le datorez si faptul ca port ochelari. Sau poate e doar genetic.

Problema: Nu stiu atatea pe cat  mi-as fi dorit sa stiu. Si un alt mare defect al meu este ca nu accept orice gen de film. Asta imi limiteaza din start orizonturile.

→Sunt o „artista” amatoare. Imi place mult sa desenez, in special grafic, doar cu creionul. Desenez tot felul de prostii, de la faimosul Picior In Blender, la controversatii Monstri De Ferma (Fall Out Boy shape), pana la desenul executat la cerere, Ingerul Si Marea.

Problema: Din nou, nu stiu teorie plastica. Si plansele mele nu sunt nici realiste, nici incredibil de reusite. Ar putea fi doar un mod de a-mi pierde timpul.

→Sunt un redactor amator. Si ca dovada, acest blog. Si articolele mele din ziarul liceului si, in viitorul apropiat, din revista liceului.

Problema: Nu pot scrie despre orice. In principal, scriu de ce ma intereseaza; e un adevarat dezavantaj, mai ales ca nu prea multi imi impartasesc ideile.

→Sunt un „psiholog” amator. Imi place sa studiez, intr-o oarecare masura, comportamentul uman si sa gasesc motive pentru care oamenii actioneaza asa cum actioneaza, pentru care fac alegerile pe care le fac.

Problema: Aceasta chestiune se leaga cu punctul anterior, majoritatea articolelor mele bazandu-se pe acest „studiu”. Nu mai spun de faptul ca nici nu sunt sigura de ce inseamna ‘psihologie’. Cunostiintele mele in domeniul asta se apropie de zero.

→Sunt o fotografa amatoare. Imi place sa sa fotografiez natura. De asemenea, am o oarecare viziune artistica si realizez fel de fel de cadre inedite.

Problema: Nici nu detin un aparat superpreformant, si nici nu beneficiez de vreun program sofisticat de editare foto. Ma rezum la lucruri mai modeste.

Mda, si imi mai place biologia.

Poate orientarile mele atat de divergente ma impiedica sa ma gandesc la ce mama naibii o sa fac in viitor. Eu nici acum nu stiu ce as vrea sa devin. Un singur lucru e cert: vreau sa plec departe. Da departe. Peste ocean. Si poate ca suna cam Monica Columbeanu, dar am impresia ca plaiurile astea nu sunt destul de mari pentru ambitiile mele.

Si daca nu ai inteles nimic, acesta este CV-ul meu de amator.

2 Responses to “CV: Amator”


  1. 1 pasarila 21/03/2009 la 13:00

    Spui ca plaiurile astea sunt prea mici pentru ambitii mari, dar tot tu zici ca nu stii ce vrei sa faci in viata. Deci, cum ramane, ce vrei sa te faci ?
    P.S. Imi place blogul, keep up the good work !

  2. 2 roxannetrohmaniac 21/03/2009 la 13:08

    Ai dreptate, m-am cam contrazis 😐 :))
    Ma gandeam ca ocupatiile mele orientate in zeci de directii nu prea ma ajuta cu nimic intr-un oras asa de…mic ca si Tulcea (unde locuiesc).
    Eu traiesc cu ideea ca daca reusesc pana la urma sa fac ceva (parintii imi sugereaza stomatologia :|) in alta parte,sa ma afirm si lumea sa ma asculte, mi-am cam indeplinit scopul in viata. Sau poate e o alta concluzie pripita.

    Thanks pentru apreciere!!! 😀


Lasă un răspuns

Let’s Do It, Romania!
I write like
Edgar Allan Poe

I Write Like by Mémoires, Mac journal software. Analyze your writing!

A spus...

Tweet my tweeting twitter

  • "Şi tu ce-ai făcut? Ai continuat să-ţi joci roulul infect, care oricum nu-ţi venea, ba chiar atârna ridicol pe umerii tăi." 6 years ago

Clickuieşte ca să primeşti mail-uri mişto, de la mine pentru tine, cu şi despre blogul ăsta fandosit!

Alătură-te altor 14 urmăritori

Subscribe:

Scurt, foarte scurt istoric


Caut o portiţă deschisă şi un şut în fund (de înaintare).

Banners

widget widget widget widget widget
Created by Roxanne Stump

Cine cauta,gaseste

  • 44,670 amatori
Martie 2009
L M M M V S D
« Feb   Apr »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

From around the world

free counters

Diverse

OURWORLD


