Sanatatea?E mai buna decat toate

Pana acum, problemele de sanatate nu prea mi-au dat bataie de cap. Insa ultimele 2 saptamani au fost de groazaaaa.

Cat de problematica poate fi o problema la ochi? Foarte. Daca faci aceeasi prostie ca si mine. Probabil port ochelari de…sa zicem, 5-6 ani. Teoretic. Practic ii port de vreo…3 ani. Am inceput cu -0.25 dioptrii. Apoi mi-a crescut la -0,5 apoi la -1,5. Dupa 2 ani de purtat ochelari de -1,5 doar la scoala si pe acasa (in vacanta de vara mai deloc), am ajuns la -3 la stangul si -4 la dreptul. Cand am auzit astazi asta, am crezut ca ma ia cu lesin. Ma asteptam la -2,-3 dar nu ma asteptam la un decalaj, eu care pana acum aveam aceeasi dioptrie la ambii ochi.

Si totusi, ce m-a determinat sa merg la un control? Am ajuns in stadiul in care cineva sa ma salute pe strada si…eu sa nu-l vad. Pur si simplu; abia daca vad la 2 metri distanta in fata mea. De cate ori nu mi s-a intamplat sa confund persoane, pentru ca pur si simplu nu le desluseam figurile. La scoala, copii numai de pe caietul colegei de banca. Nu vad deloc la tabla. La un test la franceza am rugat-o pe profa’ sa ma lase la catedra sa copii subiectele. Mi-era rusine; si asta m-a determinat sa merg la un control. Acum imi blestem zilele ca nu m-am ingrijit mai bine de mine. Am tratat miopia ca o problema minora, si nu trebuia sa fac asta.[sfat: NU FACETI CA MINE!]

Cat de problematica este o durere de genunchi? Foarte. Mai ales daca nu stii ce ai. Well, stii dar nu stii, pentru ca cineva ti-a zis ca ai si altcineva ti-a zis ca n-ai. Acum 2 ani am avut o entorsa parca. Oricum, foarte serios n-a fost; am mers la un doctor ‚bun’ (nu dau nume) si acesta mi-a zis ca am o punga de sange, ca am avut o intindere de ligamente, balarii de genu’. Am avut repaus la pat o saptamana intreaga si 3 luni am fost scutita de eforturi fizice.

Toate bune si frumoase pentru cam, 1 an. Apoi am inceput sa am din cand in cand dureri. Mai ales cand mergeam pe role. De curand am calcat si stramb si am suferit un nou trumatism; atat de nasol ca nu puteam sa cobor scarile calumea. Gata, ma saturasem! M-am dus la doctor. Alt doctor, de data asta. Acesta zice ca am o asa-zisa fisura de menisc, si ca nu pot face nimic. Doar dupa 18 ani pot sa fac operatie daca e cazul. Mi-a interzis rolele [ :((], patinaju’ artistic si tenisul de camp. Parintii m-au convins sa mai merg la un doctor. De la el am aflat ca n-am nimic, si ca de vina este un exces de nu-stiu-ce care imi face articulatiile mai mobile [din cauza asta imi pot indoi eu degetele pe spate pana la 90°] si ca daca fac gimnastica o sa-mi treaca.

Si eu tot mai traiesc cu durere de genunchi. Nu mai e atat de rau cum era acum o saptamana, dar daca merg prea mult… .

A, si sunt si racita. Aproape ca mi-am suflat si plamanii afara pe nas in batista.

Ah, it’s great to be sick! Sick of being sick…

0 Responses to “Sanatatea?E mai buna decat toate”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Let’s Do It, Romania!
I write like
Edgar Allan Poe

I Write Like by Mémoires, Mac journal software. Analyze your writing!

A spus...

Tweet my tweeting twitter

  • "Şi tu ce-ai făcut? Ai continuat să-ţi joci roulul infect, care oricum nu-ţi venea, ba chiar atârna ridicol pe umerii tăi." 6 years ago

Clickuieşte ca să primeşti mail-uri mişto, de la mine pentru tine, cu şi despre blogul ăsta fandosit!

Alătură-te altor 14 urmăritori

Subscribe:

Scurt, foarte scurt istoric


Caut o portiţă deschisă şi un şut în fund (de înaintare).

Banners

widget widget widget widget widget
Created by Roxanne Stump

Cine cauta,gaseste

  • 44,669 amatori
Februarie 2009
L M M M V S D
« Ian   Mar »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728  

From around the world

free counters

Diverse

OURWORLD


