Din seria: ‘Ce ne ocupa timpul liber?’

„We call it showbusiness, baby!”

Daca ar fi sa arunc o privire in lista de messenger, as gasi macar 5 statusuri de genul: „Film-busy”, „@ movie”, „dnd film” , „nu deranjeatzi – Taaaaaaaaaaaci- ma uith la film”.

As trage concluzia ca romanul este un devorator de filme. Un adevarat T-Rex pentu Hollywood. Si nu cred ca ma insel. Cam toti cauta nume de filme noi (pe cat de ilegal posibil) pe care sinapsele lor neuronale ar putea sa le rumege. Si nu e rau, nu e rau deloc.

Daca ar fi sa aduc vorba de copy-right…well…nu sunt in masura sa comentez, pentru ca si eu practic acest „sport” ceva mai ilegal. Asa ca aduc vorba de genurile de film pe care romanul sadea le prefera.

  • Filme de actiune. Steven Seagal, Chuck Norris, Jason Statham…si altii. Eu sincer, le urasc. Nu-mi plac filmele de actiune, decat daca au un subiect oarecum interesant. Deobicei personajul principal este „barbatul invincibil”, care stie kung-fu, karate, kick-boxing, etc,etc si reuseste sa-i bata pe toti tipii rai. Daca subiectul este politic, lupta devine din ce in ce mai incinsa.
  • Drame. Bocete, despartiri, povesti tragice demne de mila, facute sa faca orice femeie sa verse 2-3 lacrimi in batista. Singurele drame care ma impresioaneaza, oarecum, sunt cele despre copii, orfani, handicapati, care sunt verosimile. Si poate si cele in care nu este vorba despre vreo dragoste pierduta sau mai stiu eu ce. In rest, povestile exagerat de tragice…imi insufla mila fata de cei care au facut parte din cast-ul filmului.
  • Comedii. Daaaa, 10 puncte de la mine! Comedii-drama, comedii tipic americane, pur si simplu le ador. Sunt unele gen „Little Nicky”, „Meet The Fockers”, „Tropic Thunder”, „Zoolander” si poate „Austin Powers” la care as putea sa ma uit la nesfarsit. Multi zic: „Cum te poti uita la tembelii astia care se maimutaresc?”. Mie imi plac. Umorul este ceva rar in ziua de azi, si a face un om sa rada…mi se pare o adevarata arta. Jerry Seinfeld este un ‘god’ al comediei, serios :)). Insa comediile horror mi se par dezgustatoare.
  • Horror. Sunt mai multe categorii de filme horror: horror horror, horror psihologic, horror…obisnuit. Ok, aceste categorii le-am facut pe loc. Am renuntat la ele pentru ca pur si simplu nu mi se mai par horror. Doar „The Silence of The Lambs” si „The Shining” mi se par intr-adevar reusite.
  • Sci-fi. Monstruleti de pe Marte, nave spatiale, lupta dintre oameni care reprezinta binele si extraterestrii care reprezinta raul. Sincer, unele imi plac. Dar pot spune cu mana pe inima ca NU am urmarit „Starwars”. Nici „Statrek” nu mi se pare interesant. Insa de ceva timp urmaresc serialul „Stargate SG-1″, care m-a…captivat. Pare cat de cat mai realist.
  • Politiste. Crime, investigari, imbarligaturi. Genial. Oameni destepti, martori mincinosi, criminali sadici, o reteta de succes. Filmele politiste chiar sunt adevarate capodopere.

„E mult mai usor sa te uiti la un film decat sa citesti o carte.” Am auzit asta de cateva ori. Nu poti compara valoarea unei carti cu valoarea unui film. Cultural vorbind. Dar si filmul, ca si cartea, este un mod de exprimare. Dar filmul atrage, din pacate, mai multi adepti decat cartea.

Ma astept ca in curand sa vad in lista mea de messenger: „DieNDi-@ readiiiiing”

0 Responses to “Din seria: ‘Ce ne ocupa timpul liber?’”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Let’s Do It, Romania!
I write like
Edgar Allan Poe

I Write Like by Mémoires, Mac journal software. Analyze your writing!

A spus...

Tweet my tweeting twitter

  • "Şi tu ce-ai făcut? Ai continuat să-ţi joci roulul infect, care oricum nu-ţi venea, ba chiar atârna ridicol pe umerii tăi." 6 years ago

Clickuieşte ca să primeşti mail-uri mişto, de la mine pentru tine, cu şi despre blogul ăsta fandosit!

Alătură-te altor 15 urmăritori

Subscribe:

Scurt, foarte scurt istoric


Caut o portiţă deschisă şi un şut în fund (de înaintare).

Banners

widget widget widget widget widget
Created by Roxanne Stump

Cine cauta,gaseste

  • 44,619 amatori
Februarie 2009
L M M M V S D
« Ian   Mar »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728  

From around the world

free counters

Diverse

OURWORLD


